Sådan tjener Findmaaltidskasse penge
Spar op til 765 kr. på de
4 første måltidskasser
BESTIL NU
 Kasser til børnefamilier

Kasser til børnefamilier

For mange børnefamilier kan ting som indkøb og madlavning sluge den sidste energi i hverdagen. En måltidskasse kan være vejen til mere overskud, samt en sund og varieret kost til hele familien. Ved at bestille en familie måltidskasse, får i et hav af forskellige retter med lækker og spændende familie mad.

Brugernes favorit

Familievenligt

Vælg mellem klassiske retter med et børnevenligt tvist. Der er nye retter at vælge mellem hver uge, så du kan tilpasse din menu efter behov.

2-4 personer

15 - 45 min.

3-5 dage

Tilbud: Spar op til 1.199 kr. på de første 5 kasser

Fra

32 dkk

per portion

Bestil her

Familiefavoritter

Hos RetNemt får du hele 60 retter at vælge imellem hver uge. Med retterne fra Familiefavoritter får du mad som hele familien kan lide - både nye, spændende smage og kendte klassikere.

2-6 personer

20 - 35 min.

2-5 dage

Tilbud: Op til 30% på 3 måltidskasser, spar op til 944 kr.

Fra

34 dkk

per portion

Bestil her

BørnefamilieKassen

BørnefamilieKassen er hurtige, velkendte retter, der er nemme at gå til for både børn og voksne og laves på ca. 30 min. Retterne er bygget op omkring de grøntsager, samt velkendte fisk, fars og nemme kødudskæringer.

2-5 personer

30 - 40 min.

3-4 dage

Tilbud: Få 25 % på første kasse med koden: RABAT25

Fra

37 dkk

per portion

Bestil her

Familiekassen

Denne måltidskasse indeholder 3 dages færdiglavet aftensmad som blot skal opvarmes. Med Familiekassen fra BetterFeast får i sunde måltider i en fart. 

2-5 personer

2 - 30 min.

3-5 dage

Tilbud: 25 % rabat på din første måltidskasse (du binder dig til min. 1 yderligere levering)

Fra

32 dkk

per portion

Bestil her

20 min. Børnekassen

Med 20 min. Kassen har vi fokus på børnefamilien – det skal være hurtigt, nemt og ikke mindst børnevenligt. Derfor er vores økologiske færdigretter tilpasset de små ganer.

2-4 personer

20 min.

3-3 dage

Tilbud: 25 % rabat på dine første 3 måltidskasser med koden: Velkommen2024

Fra

57 dkk

per portion

Bestil her

BørneKvik

BørneKvik indeholder god hverdagsmad, til de dage hvor det gerne må gå lidt stærkt. Den indeholder sæsonens bedste grøntsager, hurtige kolonialvarer som f.eks. ris, frisk pasta og kødudskæringer og meget mere.

2-4 personer

20 - 30 min.

3-3 dage

Tilbud: Få 25 % på første kasse med koden: RABAT25

Fra

43 dkk

per portion

Bestil her

Familiekassen X-Lyn

Hurtigere end lynet er når hovedingrediensen blot skal varmes op. Sådan er 2 af måltiderne og herudover får du et børnevenligt måltid med fisk. Perfekt til børnefamilier.

3-4 personer

15 - 30 min.

3-3 dage

Tilbud: 25 % rabat på dine første 3 måltidskasser med koden: Velkommen2024

Fra

57 dkk

per portion

Bestil her

Budget FamilieKassen

Denne måltidskasse giver dig billige, børnevenlige retter, som er nemme at lave. Her går du ikke på kompromis med kvaliteten, og du får velkendte retter med et lille twist.

3-4 personer

30 - 40 min.

4-4 dage

Tilbud: Få 25 % på første kasse med koden: RABAT25

Fra

32 dkk

per portion

Bestil her

BudgetKassen

Med denne måltidskasse får du enkle, velsmagende retter, som er lige til at gå til. Retterne er nøje sammensat af sæsonens grønt og klassiske kødudskæringer. Derudover indeholder opskrifterne også tips til, hvordan du kkan tilsætte yderligere smag til retten.

2-4 personer

30 - 40 min.

4-4 dage

Tilbud: Få 25 % på første kasse med koden: RABAT25

Fra

31 dkk

per portion

Bestil her

Hverdagskassen

Hverdagskassen indeholder nemme, sunde og variede måltider som blot skal varmes. Du slipper altså for at snitte og skrælle! Du kan hver uge vælge de forskellige retter der er til rådighed.

1-6 personer

2 - 30 min.

5-5 dage

Fra

56 dkk

per portion

Bestil her

KvikKassen

KvikKassen indeholder velsmagende, varierede og velkendte måltider med et tvist, der er hurtige at tilberede. KvikKassen er mad med masser af grøntsager, samt kød eller fisk.

1-5 personer

30 min.

3-5 dage

Tilbud: Få 25 % på første kasse med koden: RABAT25

Fra

35 dkk

per portion

Bestil her

Livretter

Livretter er velkendte og børnevenlige retter som boller i karry, fiskefrikadeller og spaghetti bolognese. Vores favorit-retter, inspireret af de klassiskere som vi alle elsker - men med et grønt tvist. 

1-5 personer

30 - 45 min.

3-4 dage

Tilbud: Få 25 % på første kasse med koden: RABAT25

Fra

34 dkk

per portion

Bestil her

KvikKassen Uden Fisk

Super god og inspirerende mad, der lynhurtigt kan tilberedes uden at gå på kompromis med smag og sundhed. Retterne tager ca. 30 min at lave og grøntsagerne er ofte allerede skåret i forvejen.

1-5 personer

30 min.

3-3 dage

Tilbud: Få 25 % på første kasse med koden: RABAT25

Fra

36 dkk

per portion

Bestil her

Jeres Favoritter

I måltidskassen "Jeres favoritter" er det jer der bestemmer, da kassen bliver sammensat af de måltider, som i bedømmer som værende bedst, når vi beder jer anmelde ugens retter. 

2-4 personer

20 - 40 min.

3-3 dage

Tilbud: Få 25 % på første kasse med koden: RABAT25

Fra

37 dkk

per portion

Bestil her

Favorit Måltidskassen

Inspiration med overraskende opskrifter fra alverdens kulinariske hjørner. FavoritKassen kommer vidt omkring. Kassen varierer mellem fisk, kød og fjerkræ.

2-4 personer

30 min.

2-3 dage

Tilbud: 25% rabat på dine første 3 måltidskasser med koden: Velkommen2024

Fra

51 dkk

per portion

Bestil her

BørneVegetar

I denne måltidskasse vil du støde på velkendte vegetarretter, som hele familien vil kunne lide. Retterne er bygget op om velkendte grøntsager, så alle kan være med.

3-4 personer

0 min.

3-3 dage

Tilbud: Få 25 % på første kasse med koden: RABAT25

Fra

38 dkk

per portion

Bestil her

Vegetar 20 min.

I denne måltidskasse finder du smagfulde og mættende vegetariske retter som kan tilberedes på max 20 minutter. 

1-4 personer

20 min.

4-4 dage

Tilbud: Få 25 % på første kasse med koden: RABAT25

Fra

31 dkk

per portion

Bestil her
Se flere
Annonce
Derfor kan du trygt bruge Findmaaltidskasse

På Findmaaltidskasse arbejder vi for at give dig overblik over måltidskasser. Vi rangerer udbydere og udvalg efter faktorer som popularitet, pris, ekstra features, vores kommisionssats mm. Vi bliver kompenseret for at sende kunder til samarbejdspartnere, og er ikke nødvendigvis det fulde billede af markedet. Læs mere her

INDHOLDSFORTEGNELSE
Se mere

Måltidskasser familie

Måltidskasser til børnefamilier

Vil I også være have måltidskasser til jeres familie? Med kasser til børnefamilier finder I spændende familie måltidskasser med lækker, spændende familie mad. Så får I mere tid til alt det sjov i hverdagen, samtidig med at I får lækker familie mad fra et hav af forskellige familie måltidskasser. Med måltidskasser til din familie bliver det hele nemmere at lave sunde og velsmagende retter.

Mad til børnefamilier

Er dit barn også en smule kræsen? Eller er du måske selv ikke ligefrem altædende? Med forskellige, spændende måltidskasser til din familie, kan du selv sammensætte din familie mad. Familie måltidskasser er praktiske, fordi du ofte selv er herre over, hvad I skal spise, og hvor meget familie mad, som der skal bestilles.

Mad til børnefamilier.jpg

Måltidskasser beregnet til en familie er derfor en formidabel løsning til dig, som måske ikke er så kreativ, når det kommer til at skulle finde på kulinarisk familie mad om aftenen, men hvis du stadig vil have kontrol over, hvilke slags retter I skal have at spise. Du kan få leveret familie måltidskasser lige til døren, og dertil følger spændende opskrifter, hvilket er praktisk, da det ikke altid lige er til at finde ud af, hvad man mon skal bruge en rå jordskokke til. På denne måde kan måltidskasser til din familie gøre din hverdag meget nemmere. Især når man er en børnefamilie med tusinde af ting, som skal laves udover familie mad selvfølgelig. Det er et godt alternativ til at skulle lære at kokkerere spændende familie mad ved at læse en kogebog for eksempel, da du for hver gang, du får måltidskasser til din familie, også får en ny opskrift med dertil. Til sidst har du et helt kartotek af opskrifter på lækker familie mad fra alle dine mange familie måltidskasser.

Familie måltidskasser

Den familie mad, som I får fra de valgte familie måltidskasser, er sammensat og udarbejdet af forskellige ernæringseksperter og kokke. Da det er ernæringseksperter, som har udtænkt disse, sørger du med måltidskasser til din familie for, at I får god, sund og nærende familie mad, og fordi diverse også kokke har været med i denne proces, smager maden også godt. Der bliver dermed ikke gået på kompromis med smagen, bare fordi familie mad skal være sund og nærende. Med måltidskasser til din familie sørger du derfor for at tage vare om dine børns helbred, og de er sikkert mere tilbøjelig til at spise den tilberedte mad, fordi den er gennemtænkt af kokke, som har forstand på smagssanserne. Så kan man nemt snyde grøntsager og andre gode ting i hele familien. Også dem som er en smule kræsne. Der vil med garanti være måltidskasser, som passer til din familie. Når først I er blevet enige om denne eller disse, så er det ingen sag at tilberede lækker familie mad. Det eneste, du skal gøre, er at hente disse familie måltidskasser ude foran din dør og så ellers bare følge opskrifterne, som følger med. Det er da smart udtænkt for stressede børnefamilier.

Familie mad

Børnefamilier i dag har meget travlt. Nogle gange for travlt til at lave god familie mad, og man kan tit ende med at lave det samme om og om igen. Undersøgelse viser, at børnefamilier i Danmark har et udvalg på cirka 15-20 diverse opskrifter, når de laver aftensmad. Med familie måltidskasser får I ikke kun varieret familie mad. I kan også få glæden ved at skabe nye, spændende retter til familien tilbage.

Familie mad.jpg

Måltidskasser beregnet til en familie kan åbne dine øjne for nye måder at lave lækker familie mad på. Nogle familie måltidskasser kommer også med færdiglavet familie mad. Det er til børnefamilier, som bare gerne vil have lækker, sund familie mad i en fart og dermed bruge tiden på noget andet. Valget af familie måltidskasser afhænger helt af, hvilken børnefamilie I er, og hvilke slags behov I har i en travl hverdag. Hos FindMåltidskasse.dk finder du et kæmpe udvalg af forskellige familie måltidskasser, som kan hjælpe dig og gøre hverdagen både sjovere og nemmere. I mange af de forskellige måltidskasser beregnet til en familie er der tænkt over økologien. Det vil sige, at du får familie mad uden en masse sprøjtegift. I andre familie måltidskasser er der tænkt mere og sundheden og bæredygtighed, hvor der er vil være mere fisk end for eksempel rødt kød. Valget er heldigvis dit.



Daniel Østergaard

Skrevet af

Daniel Østergaard

CEO Adlab

Daniel står for det kommercielle og bruger meget af sin tid på siden til, at sikre de mest optimale samarbejder, til gavn for annoncør og brugere. Daniel har tidligere prøvet måltidskasserne fra Hello Fresh, og ønsker at brede sin erfaring ud til endnu flere, så andre kan få glæde af de mange fordele måltidskasserne bringer.

Kampagnekoder, inspiration, tips og tricks leveret i din indbakke.
logo