Sådan tjener Findmaaltidskasse penge
Spar op til 765 kr. på de
4 første måltidskasser
BESTIL NU
 Flexitar

Flexitar

Flexitar måltidskasserne er til dig, der ønsker grønnere aftensmåltider – men stadig med en smule fisk eller kød. Ved at bestille en flexitar måltidskasse, får du leveret råvarerne lige til døren, sammen med en masse skønne opskrifter og ny inspiration.

Brugernes favorit

Vegetarisk

Vælg mellem forskellige vegetariske opskrifter med fokus på friske og proteinrige ingredienser. Der kommer nye opskrifter hver uge, så du altid kan prøve nye retter.

2-4 personer

15 - 45 min.

3-5 dage

Tilbud: Spar op til 1.199 kr. på de første 5 kasser

Fra

32 dkk

per portion

Bestil her

Flexitar

Flexitarretter er til dig, der gerne vil veksle mellem vegetarretter og sunde retter med fisk eller fjerkræ. Her får du altså det bedste fra begge verdener, og du kan altid ændre i dit valg, da der hver uge er 60 forskellige retter at vælge mellem.

2-6 personer

20 - 35 min.

2-5 dage

Tilbud: Op til 30% på 3 måltidskasser, spar op til 944 kr.

Fra

34 dkk

per portion

Bestil her

Populær

FlexitarKassen

FlexitarKassen er til dig, der nogle dage spiser vegetarisk og andre dage spiser fisk og fjerkræ. Kassen indeholder som udgangspunkt hurtig, nem hverdagsmad, der ofte kan laves på ca. 30 minutter. 

1-4 personer

30 - 40 min.

3-4 dage

Tilbud: Få 25 % på første kasse med koden: RABAT25

Fra

36 dkk

per portion

Bestil her

Pescetar Måltidskassen

Denne måltidskasse er til dig, som kun spiser fisk. Kassen indeholder mad til 3 dage; 2 dage med frisk fisk og 1 dag med en grøn vegetarret. Kassen kan bestilles til 1-4 personer. Tilberedningstiden er cirka 30 minutter og alle råvarer er 100% økologiske.

 

1-4 personer

30 min.

3-3 dage

Tilbud: 25% rabat på dine første 3 måltidskasser med koden: Velkommen2024

Fra

48 dkk

per portion

Bestil her

Jeres Favoritter

I måltidskassen "Jeres favoritter" er det jer der bestemmer, da kassen bliver sammensat af de måltider, som i bedømmer som værende bedst, når vi beder jer anmelde ugens retter. 

2-4 personer

20 - 40 min.

3-3 dage

Tilbud: Få 25 % på første kasse med koden: RABAT25

Fra

37 dkk

per portion

Bestil her

BudgetKassen

Med denne måltidskasse får du enkle, velsmagende retter, som er lige til at gå til. Retterne er nøje sammensat af sæsonens grønt og klassiske kødudskæringer. Derudover indeholder opskrifterne også tips til, hvordan du kkan tilsætte yderligere smag til retten.

2-4 personer

30 - 40 min.

4-4 dage

Tilbud: Få 25 % på første kasse med koden: RABAT25

Fra

31 dkk

per portion

Bestil her

Vegetar 20 min.

I denne måltidskasse finder du smagfulde og mættende vegetariske retter som kan tilberedes på max 20 minutter. 

1-4 personer

20 min.

4-4 dage

Tilbud: Få 25 % på første kasse med koden: RABAT25

Fra

31 dkk

per portion

Bestil her

VegetarKassen

VegetarKassen indeholder måltider fyldt med smag, variation og grøn energi. Der er fokus på velsmag, sundhed, klimavenlighed og selvfølgelig helt grønne retter! 

1-4 personer

45 min.

3-3 dage

Tilbud: Få 25 % på første kasse med koden: RABAT25

Fra

37 dkk

per portion

Bestil her

Budget FamilieKassen

Denne måltidskasse giver dig billige, børnevenlige retter, som er nemme at lave. Her går du ikke på kompromis med kvaliteten, og du får velkendte retter med et lille twist.

3-4 personer

30 - 40 min.

4-4 dage

Tilbud: Få 25 % på første kasse med koden: RABAT25

Fra

32 dkk

per portion

Bestil her

Den Veganske Måltidskasse

Måltidskassen er til dig, som vil spise 100% plantebaseret. Der er i kassen fokus på velsmag og retter som er fyldt med vegetabilske proteiner, grøntsager og veganske specialiteter.  

1-4 personer

45 min.

4-4 dage

Tilbud: Få 25 % på første kasse med koden: RABAT25

Fra

45 dkk

per portion

Bestil her

Den Glutenfri VeganerKasse

Den Glutenfri VeganerKasse indeholder lækre glutenfrie måltider, som er 100 % veganske. Kassen vil indeholde mange grøntsager samt bælgfrugter, ris, nødder, kerner, friske krydderurter og meget mere.

1-2 personer

45 min.

4-4 dage

Tilbud: Få 25 % på første kasse med koden: RABAT25

Fra

42 dkk

per portion

Bestil her

BørneVegetar

I denne måltidskasse vil du støde på velkendte vegetarretter, som hele familien vil kunne lide. Retterne er bygget op om velkendte grøntsager, så alle kan være med.

3-4 personer

0 min.

3-3 dage

Tilbud: Få 25 % på første kasse med koden: RABAT25

Fra

38 dkk

per portion

Bestil her

Familiefavoritter

Hos RetNemt får du hele 60 retter at vælge imellem hver uge. Med retterne fra Familiefavoritter får du mad som hele familien kan lide - både nye, spændende smage og kendte klassikere.

2-6 personer

20 - 35 min.

2-5 dage

Tilbud: Op til 30% på 3 måltidskasser, spar op til 944 kr.

Fra

34 dkk

per portion

Bestil her

Just Heat Kassen

Lyn-hurtig økologisk mad på den gode, og så godt som hjemmelavede måde. Klassiske og nyudviklede færdigretter med et tvist. Lavet af de bedste økologiske råvarer og tilsmagt til kant. 

1-4 personer

15 min.

3-3 dage

Tilbud: 25 % rabat på dine første 3 måltidskasser med koden: Velkommen2024

Fra

53 dkk

per portion

Bestil her

Marley Spoon Måltidskasse

Denne måltidskasse er tilegenet stort set alle: børnevenlige, glutenfri, vegetariske m.m. Hver uge er der en ny liste over opskrifter som du frit kan vælge mellem.

2-4 personer

20 - 40 min.

2-6 dage

Tilbud: 25 % rabat på de første 4 måltidskasser

Fra

41 dkk

per portion

Bestil her

Nemt og hurtigt

Vælg mellem forskellige, nemme retter. Hver uge bliver du præsenteret for nye opskrifter, som du kan vælge mellem.

2-4 personer

15 - 45 min.

3-5 dage

Tilbud: Spar op til 1.199 kr. på de første 5 kasser

Fra

32 dkk

per portion

Bestil her

600 Kcal. Kassen

600 Kcal. Kassen indeholder måltider med masser af smag med gns. 500-600 kcal pr. pers. pr. måltid. T-modellen består af ½ tallerken med grøntsager/salat, ¼ tallerken med grove kulhydrater og ¼ tallerken med protein.

1-4 personer

20 - 30 min.

3-3 dage

Tilbud: 25 % rabat på dine første 3 måltidskasser med koden: Velkommen2024

Fra

46 dkk

per portion

Bestil her
Annonce
Derfor kan du trygt bruge Findmaaltidskasse

På Findmaaltidskasse arbejder vi for at give dig overblik over måltidskasser. Vi rangerer udbydere og udvalg efter faktorer som popularitet, pris, ekstra features, vores kommisionssats mm. Vi bliver kompenseret for at sende kunder til samarbejdspartnere, og er ikke nødvendigvis det fulde billede af markedet. Læs mere her

INDHOLDSFORTEGNELSE
Se mere

Flexitarkassen

Flexitarkasser

En flexitarkasse er for dig, der ønsker at spise mere klimabevidst og lære at skære ned på kødet, men ikke er helt klar til at droppe bøffen eller bacontern i suppen. 

Du får råvarerne lige til døren sammen med skønne opskrifter, så du igen - eller for første gang - kan invitere madglæde og overskud ind i dit køkken. Du vil opleve, at du får en masse ny inspiration, og at det slet ikke er så svært at være flexitar.

Flexitar 

Definitionen af en flexitar er, at det er en, der har mere end en kødfri dag om ugen. De måltider, hvor der bliver spist kød, vil ofte have begrænsede mængder kød. Det er altså en person, der har taget et bevidst valg om, at have en mindre kødbaseret kost og hverdag.

Der er flere og flere danskere, der definerer sig selv som flexitarer. Det kan både være motiveret af klima, dyrevelfærd eller sundhed - eller alle tre elementer.

Hvis du er en af de mange danskere, der ønsker at spise mindre kød, så kan en flexitarkasse være en stor hjælp, så du får nye opskrifter og masser inspiration til dine kødfrie dage.

Fordele ved flexitarkasse

Mange har intentionen om at spise mindre kød, men meget svært ved at føre det ud i livet.  Hvis du er vant til at spise kød og bygge alle dine måltider op omkring kød, så kan det være rigtig svært at tænke i kødfrie baner. For at få kødfrie dage til at fungere, skal det ikke føles som øv-dage, men spændende dag, hvor man prøver helt nyt, velsmagende mad.

Når man står nede ved køledisken, og det er sent, så falder næsten alle mennesker tilbage på et par måltider, som de kender godt. En måltidskasse er perfekt til at lære et nyt køkken at kende. Du får nye spændende råvarer, madplaner og opskrifter. Det gør det meget nemmere, at ændre sine vaner, og du får med garanti nogle opskrifter, som du vil lave igen og igen - også når du ikke længere får dem med flexitarkassen. 

Aarstiderne flexitarkassen

Aarstiderne har en hel række af forskellige måltidskasser. Deres flexitarkasse er et populært valg, der har fået mange gode anmeldelser. De har fokus på økologi og bæredygtighed, så de tager alle de vigtige valg for dig, så det eneste du skal gøre, er at sætte tænderne i de nye, spændende måltider, som du lærer at lave. 

Bestil Aarstidernes flexitarkasse

Vegetar, veganer, flexitar?

Der er mange, der får de nye diæter galt i halsen, hvad er det nu, hvem spiser? Der er mange der sværger til forskellige grader af kødfrie diæter, derfor går vi lige igennem definitionen af vegetar, veganer og flexitar, så du kan finde den rigtige kasse til dig. 

Definitionen af en flexitar er en person, der har mere end en kødfri dag om ugen.

Definitionen af en vegetar er en person, der ikke spiser nogen former for kød. Hverken fjerkræ, fisk, skaldyr, oksekød eller svinekød. Tilgengæld spiser de animalske produkter som æg, mælk og honning.

Definitionen af en veganer er en person, der ikke spiser nogen former for animalske produkter. Hverken kød, æg, honning eller lignende. De lever udelukkende af plantebaseret kost. De fleste veganer undgår også læder, pels og lignende.



Morten Jørgensen

Skrevet af

Morten Jørgensen

CTO Adlab

Morten er webansvarlig for findmaaltidskasse,dk og står bl.a. for nye tiltag på sitet. Han har prøvet måltidskasserne fra Hello Fresh, og ser det bl.a. som en kæmpe fordel, at måltidskasserne er med til at spare tid i hverdagen.

Kampagnekoder, inspiration, tips og tricks leveret i din indbakke.
logo