Sådan tjener Findmaaltidskasse penge
Spar op til 765 kr. på de
4 første måltidskasser
BESTIL NU
 Kasser med færdiglavet mad

Kasser med færdiglavet mad

I en travl hverdag kan det være svært at finde tid til at få handlet ind og lave mad, hvad enten man er en børnefamilie eller alene. Måltidskasserne på denne side indeholder færdiglavet mad, som blot skal varmes.

Brugernes favorit

Nemt og hurtigt

Vælg mellem forskellige, nemme retter. Hver uge bliver du præsenteret for nye opskrifter, som du kan vælge mellem.

2-4 personer

15 - 45 min.

3-5 dage

Tilbud: Spar op til 1.199 kr. på de første 5 kasser

Fra

32 dkk

per portion

Bestil her

Nemt og hurtigt

10 MinuttersKassen

I 10 minutterskassen får du enkle og velsmagende måltider, som blot tager 10 minutter at lave. Du skal blot opvarme maden og anrette tilbehør. I måltidskassen finder du Aarstidernes næsten færdige simreretter.

2-4 personer

10 min.

3-3 dage

Tilbud: Få 25 % på første kasse med koden: RABAT25

Fra

47 dkk

per portion

Bestil her

Hurtig

Med deres kategori "Hurtig", får du ekstra hurtige retter til dig med en travl hverdag. Der er altid noget for enhver smag på menuen, så du kan prøve en masse forskelligt og opdage nye favoritter.

2-6 personer

15 - 20 min.

2-5 dage

Tilbud: Op til 30% på 3 måltidskasser, spar op til 944 kr.

Fra

34 dkk

per portion

Bestil her

Hverdagskassen

Hverdagskassen indeholder nemme, sunde og variede måltider som blot skal varmes. Du slipper altså for at snitte og skrælle! Du kan hver uge vælge de forskellige retter der er til rådighed.

1-6 personer

2 - 30 min.

5-5 dage

Fra

56 dkk

per portion

Bestil her

Just Heat Kassen

Lyn-hurtig økologisk mad på den gode, og så godt som hjemmelavede måde. Klassiske og nyudviklede færdigretter med et tvist. Lavet af de bedste økologiske råvarer og tilsmagt til kant. 

1-4 personer

15 min.

3-3 dage

Tilbud: 25 % rabat på dine første 3 måltidskasser med koden: Velkommen2024

Fra

53 dkk

per portion

Bestil her

Xtra Nemt - 20 min.

Xtra Nemt - 20 min er MåltidsKassen til de travle par & familier, der elsker sund velsmag i hverdagen, men mangler tid. Derfor, kan alle retterne i kassen tilberedes på max 20 minutters aktiv madlavning.

2-4 personer

10 - 20 min.

3-4 dage

Tilbud: 25 % rabat på dine første 3 måltidskasser med koden: Velkommen2024

Fra

47 dkk

per portion

Bestil her

Familiekasse

Denne måltidskasse indeholder 3 dages færdiglavet aftensmad som blot skal opvarmes. Med Familiekassen fra Sundtakeaway får i sunde måltider i en fart. 

2-5 personer

2 - 30 min.

3-5 dage

Tilbud: 25 % rabat på din første måltidskasse (du binder dig til min. 1 yderligere levering)

Fra

32 dkk

per portion

Bestil her

20 min. Børnekassen

Med 20 min. Kassen har vi fokus på børnefamilien – det skal være hurtigt, nemt og ikke mindst børnevenligt. Derfor er vores økologiske færdigretter tilpasset de små ganer.

2-4 personer

20 min.

3-3 dage

Tilbud: 25 % rabat på dine første 3 måltidskasser med koden: Velkommen2024

Fra

57 dkk

per portion

Bestil her

Vægttabskassen

Vægttabskassen indeholder morgenmad, middagsmad, aftensmad samt et mellemmåltid til 5 dage i ugen. Måltidskassen til kvinder indeholder 1200-1300 kcal dagligt. Kassen til mænd indeholder 1600-1800 kcal om dagen. 

1-6 personer

2 - 30 min.

5-5 dage

Fra

56 dkk

per portion

Bestil her

BudgetKassen

Med denne måltidskasse får du enkle, velsmagende retter, som er lige til at gå til. Retterne er nøje sammensat af sæsonens grønt og klassiske kødudskæringer. Derudover indeholder opskrifterne også tips til, hvordan du kkan tilsætte yderligere smag til retten.

2-4 personer

30 - 40 min.

4-4 dage

Tilbud: Få 25 % på første kasse med koden: RABAT25

Fra

31 dkk

per portion

Bestil her
Se flere
Annonce
Derfor kan du trygt bruge Findmaaltidskasse

På Findmaaltidskasse arbejder vi for at give dig overblik over måltidskasser. Vi rangerer udbydere og udvalg efter faktorer som popularitet, pris, ekstra features, vores kommisionssats mm. Vi bliver kompenseret for at sende kunder til samarbejdspartnere, og er ikke nødvendigvis det fulde billede af markedet. Læs mere her

INDHOLDSFORTEGNELSE
Se mere

Færdiglavet mad til døren

I en travl hverdag kan madlavningen hurtig blive en sur pligt, som skal overstås. Men det er der heldigvis råd for. Uanset om du skal have mad til en hel familie, er alene eller ønsker din mad vegetarisk, så kan det lade sig gøre med måltidskasserne, der indeholder færdiglavet mad du bare skal varme. Med dem får du det ikke nemmere, når det kommer til madlavningen. Med måltidskasserne får du færdiglavet sund mad leveret til døren. 

Måltidskasser færdigretter

Måltidskasserne med færdigretter er til dig, der ønsker at spare tid i køkkenet, men ikke vil gå på kompromis med kvaliteten. Færdigretterne er lavet på de bedste råvarer, og mange af måltidskasserne er mestendels økologiske. Derudover er færdigretterne nemme at gå til, og flere af retterne kræver ingen forberedelse i køkkenet. Arbejdet er gjort for dig på forhånd, og det eneste du skal gøre, er at opvarme den færdiglavet mad. Nogle af måltidskasserne kræver en lille smule arbejde fra din side, det kan være i forhold til kogning af pasta eller ris, eller at du skal lave en lille salat til retten. Men alt i alt kræver disse færdigretter minimum af tid, så du i stedet kan bruge tiden til at slappe af og hygge med familien.  Med måltidskasserne får du leveret færdigretter til døren. 


Vi kan garantere at der findes færdigretter til døren for enhver smag. Ønsker du sunde færdigretter, hvor fokus er på vægttab, så kan du få leveret færdiglavet mad til netop det formål. Du finder også familiefavoritter, der er tilberedt i et snuptag så dig og din familie kan nyde et sundt og nærende måltid, og samtidig har masser tid til at hygge. Det er også muligt at få leveret vegetariske og veganske færdigretter til døren.

 Spar tid i køkkenet med færdigretter fra måltidskasser

Færdigretter til døren

Findes der nogen nemmere måde at sikre et nærende, sundt og varieret måltid end at få leveret færdiglavet sund mad til døren? Vi kan i hvert fald ikke komme på en lettere løsning for den travle familie. Mange mennesker synes, at det er svært at finde tid til madlavning og især at finde på nye retter.

Med færdigretterne får du færdiglavet mad leveret, som kan sørge for at du spiser sundt og varieret kost i løbet af ugen på en nem og hurtig måde. Du slipper både for den store opvask af pander, skærebræt og gryder og for lange indkøbslister og køer i supermarkedet, når du vælger de sunde færdig retter og får leveret færdigmad lige til døren. Derudover sparer du også en masse tid både på indkøb og på selve madlavningen, som frigiver plads til gode stunder med venner og familie. Med de mange muligheder indenfor måltidskasser med færdiglavet mad, så er der helt sikkert den rigtige løsning til dig og din familie.

Måltidskasser færdiglavet

Der er mange gode grunde til at vælge at få færdigmad leveret til døren. Måltidskasserne består af friske og sunde råvarer og kan dermed bidrage til din og familiens sundhed. Du får samtidig stor variation i din færdiglavet mad, og du kan forvente et hav af forskellige smagsvarianter. Samtidigt er det en mulighed for at prøve nye produkter og sammensætninger, som du måske aldrig selv var kommet på.  Med måltidskasserne med færdigmad leveret til døren kan du samtidig være sikker på, at modtage sunde færdig retter af høj kvalitet. Den færdiglavet mad er en nem og super fleksibel måde at få mere varieret kost i dagligdagen.

Måltidskasser færdiglavet 

Færdiglavet mad måltidskasse

Der findes mange forskellige typer af færdiglavet mad måltidskasser og nogle egner sig bedre til visse formål end andre. Der findes både måltidskasser der egner sig bedst til den store familie og andre der egner sig bedre til par eller enlige. 

Hvad end du ønsker at få færdigretter til døren, der har fokus på sundhed, skal indeholde alle de bedste familiefavoritter, eller hvis du ønsker at leve mere vegetarisk, så er du kommet til det rette sted. Vi har samlet et stort udbud af færdiglavet mad måltidskasser, som gør det nemt at leve lige netop den livsstil, som du ønsker. Hvis du ønsker at tabe dig, så kan du vælge sunde færdig retter fra måltidskassen vægttabskassen. Ønsker du at bidrage til et bedre klima kan du for eksempel vælge klima måltidskassen, og vil du have måltider der følger årstiden, så kan du gå efter season feast. Vi lover, at der findes en kasse, der passer til alle, uanset hvor mange personer der skal spise med, og uanset hvilke præferencer du har. 

Hos mange af leverandørerne er det også muligt at sammensætte din helt egen måltidskasse ud fra nogle forskellige retter. På den måde slipper du for retter, hvor du kan se, at der er ingredienser, som du eller andre i familien ikke bryder sig om, dét er altså smart. Så er spørgsmålet bare, hvilke færdigretter der skal leveres til din dør? 

Færdiglavet sund mad leveret til døren

Du kan vælge mellem mange sunde færdigretter på vores hjemmeside. Sundhed er mange ting, og kan blandt andet handle om at spise mere grønt og frugt i løbet af en uge, men det kan for eksempel også handle om, at blive bedre til at spise økologisk. Det er nemlig også sundt for din krop at vælge økologisk færdiglavet mad, da du dermed undgår forskellige tilsætningsstoffer. For eksempel undgår du sprøjtemidler og pesticider, når du vælger økologiske færdigretter til døren, som ellers findes i konventionelle fødevarer. Disse kan være skadelige og hormonforstyrrende. 

En anden fordel ved at vælge økologisk, er at du støtter op om bedre dyrevelfærd. Når du vælger økologisk kød, betyder det, at dyrene har fået økologisk foder og har haft større arealer at boltre sig på og mulighed for at komme udenfor. Så økologi er også en faktor, du kan overveje, når du skal vælge din måltidskasse med sunde færdigretter.

Derudover er du med måltidskasserne garanteret sunde færdig retter med mange grøntsager og varierede kost, hvilket er vigtigt for at holde kroppen i balance både hvad angår næringsstoffer og vitaminer.   

At få sund færdiglavet mad mad leveret er en nem måde at skabe nogle sundere madvaner for dig og hele familien.

Sunde færdigretter til mikroovn

I vores store udvalg af måltidskasser med færdiglavet mad finder du lækre og sunde færdigretter til microovn, der tager kort tid at lave og anrette. Der er færdigretter, hvor der skal kokkeres en smule, men også færdigretter der blot skal varme det i microovnen. Det tager mellem 5-10 min. og så har du lækker aftensmad, hvor du ikke behøver at gå på kompromis med smag og sundhed. Sunde færdigretter til microovn er til dig der har en travl hverdag, hvor der ikke er tid til madlavning, eller dig der hellere vil bruge tiden på sjovere ting. 

Sund færdiglavet mad er et godt alternativ til den hurtige og uovervejede take-away, man somme tider kan komme til at vælge, når blodsukkeret er lavt på vej hjem fra arbejde. Med sund færdiglavet mad fra måltidskasser har du mulighed for at planlægge dine færdiglavede måltider, så du ikke træffer uovervejede beslutninger, som ofte er mere usunde. 

Køb færdigretter leveret til døren

Ved at købe færdiglavet mad til døren gør du din hverdag lettere. I stedet for at hoppe i takeaway-fælden, så kan du med måltidskassernes færdiglavet mad til døren opnå samme nemhed som med takeaway, men få noget sundere indenbords som svarer til et godt hjemmelavet måltid, hvor årstidens råvarer er i fokus, og hvor du ofte selv kan sammensætte ugens menu.

Køb færdiglavet mad  

Ved at få leveret færdigmad til døren gør du det nemt og bekvemt for dig selv at skabe nogle gode og sunde madvaner. Så hvorfor ikke bare komme igang og få leveret færdiglavet sund mad til døren med det samme? Det er vi sikre på, at du ikke vil fortryde.



FAQ - Ofte stillede spørgsmål

Kan færdigretterne varmes i microovn?

Ved langt de fleste bokse indenfor måltidskasser med færdiglavet mad, kan retterne blot opvarmes i microovnen. Andre kræver minimal forberelse - typisk kun op til 10-20 minutters forberelsestid. Øverst på denne side kan du se forskellige bokse, læse en kort beskrivelse af hvad boksen tilbyder samt se den generelle forberedelsestid. Så kan du nemt se hvilke bokse med færdigretter, der kan opvarmes i microovn.

Er færdigretter sunde?

Sammensætningen og næringsindholdet varierer mellem retterne og udbyderne, men mange af vores måltidskasser med færdiglavet mad tager højde for de generelle anbefalinger indenfor kost og sundhed. Flere af boksene er direkte rettet mod sund kost eller vægttab, så det er bestemt muligt at spise sundt uden at bruge mere end 5 min. i køkkenet. 

Hvis du vil vide mere om næringsindholdet i vores måltidskasser, kan du læse mere ved de enkelte udbydere.

Hvad er tilberedningstiden?

Måltidskasserne med færdiglavet mad har en tilberedningstid på mellem 5-40 minutter, men langt de fleste mellem 5-15 minutter. I flere af måltidskasserne kan maden opvarmes i microovn. 



Morten Jørgensen

Skrevet af

Morten Jørgensen

CTO Adlab

Morten er webansvarlig for findmaaltidskasse,dk og står bl.a. for nye tiltag på sitet. Han har prøvet måltidskasserne fra Hello Fresh, og ser det bl.a. som en kæmpe fordel, at måltidskasserne er med til at spare tid i hverdagen.

Kampagnekoder, inspiration, tips og tricks leveret i din indbakke.
logo