Sådan tjener Findmaaltidskasse penge
Spar op til 765 kr. på de
4 første måltidskasser
BESTIL NU
 Fitness kasser

Fitness kasser

Her på siden, har du mulighed for at finde fitness måltidskasser, hvor du selv kan sammensætte en række fitness kasser, men også har mulighed for at finde forskellige fitness måltidskasser som blandt andet slankekassen, proteinkassen og meget mere.

Brugernes favorit

ProteinKassen

Med denne kasse får du varierede og velsmagende grønne måltider, hvor måltiderne har fokus på de forskellige proteinkilder. Kassen er fri for ris, pasta, linser, kartofler samt andre kilder, hvor kulhydrat indholdet er højt.

1-3 personer

30 - 40 min.

3-5 dage

Tilbud: Få 25 % på første kasse med koden: RABAT25

Fra

64 dkk

per portion

Bestil her

600 Kcal. Kassen

600 Kcal. Kassen indeholder måltider med masser af smag med gns. 500-600 kcal pr. pers. pr. måltid. T-modellen består af ½ tallerken med grøntsager/salat, ¼ tallerken med grove kulhydrater og ¼ tallerken med protein.

1-4 personer

20 - 30 min.

3-3 dage

Tilbud: 25 % rabat på dine første 3 måltidskasser med koden: Velkommen2024

Fra

46 dkk

per portion

Bestil her

Fisk og grønt

Vælg mellem forskellige retter med fisk og grønt. Nyd en blanding af retter med det bedste fra havet og vegetariske måltider med friske grøntsager. 

2-4 personer

15 - 45 min.

3-5 dage

Tilbud: Spar op til 1.199 kr. på de første 5 kasser

Fra

32 dkk

per portion

Bestil her

MK MåltidsKassen

MK-måltidskasserne er lavet i samarbejde med Michelle Kristensen. Du får leveret et aftensmåltid lige til døren, hvor fokus er på grøntsager, protein og god smag, uden at det går udover kvalitet eller portionsstørrelser.

2-4 personer

20 - 35 min.

3-4 dage

Tilbud: 25 % rabat på dine første 3 måltidskasser med koden: Velkommen2024

Fra

53 dkk

per portion

Bestil her

Hurtig

Med deres kategori "Hurtig", får du ekstra hurtige retter til dig med en travl hverdag. Der er altid noget for enhver smag på menuen, så du kan prøve en masse forskelligt og opdage nye favoritter.

2-6 personer

15 - 20 min.

2-5 dage

Tilbud: Op til 30% på 3 måltidskasser, spar op til 944 kr.

Fra

34 dkk

per portion

Bestil her

500KalorierKassen

Mad med få kalorier - men masser af smag og desuden glutenfri. SlankeKassen sikrer dig varierede måltider, der mætter godt og er i overensstemmelse med gældende kostråd.

1-4 personer

45 min.

3-5 dage

Tilbud: Få 25 % på første kasse med koden: RABAT25

Fra

35 dkk

per portion

Bestil her

Vægttabskassen

Vægttabskassen indeholder morgenmad, middagsmad, aftensmad samt et mellemmåltid til 5 dage i ugen. Måltidskassen til kvinder indeholder 1200-1300 kcal dagligt. Kassen til mænd indeholder 1600-1800 kcal om dagen. 

1-6 personer

2 - 30 min.

5-5 dage

Fra

56 dkk

per portion

Bestil her

Jeres Favoritter

I måltidskassen "Jeres favoritter" er det jer der bestemmer, da kassen bliver sammensat af de måltider, som i bedømmer som værende bedst, når vi beder jer anmelde ugens retter. 

2-4 personer

20 - 40 min.

3-3 dage

Tilbud: Få 25 % på første kasse med koden: RABAT25

Fra

37 dkk

per portion

Bestil her

Hverdagskassen

Hverdagskassen indeholder nemme, sunde og variede måltider som blot skal varmes. Du slipper altså for at snitte og skrælle! Du kan hver uge vælge de forskellige retter der er til rådighed.

1-6 personer

2 - 30 min.

5-5 dage

Fra

56 dkk

per portion

Bestil her

SenseKassen

Lækre, grønne og velsmagende retter, som er baseret på Sense-principperne. I denne kasse får du opskrifter og tips og tricks fra Suzy Wengel - kvinden bag Sense. 

1-4 personer

30 - 40 min.

4-4 dage

Tilbud: Få 25 % på første kasse med koden: RABAT25

Fra

47 dkk

per portion

Bestil her
Se flere
Annonce
Derfor kan du trygt bruge Findmaaltidskasse

På Findmaaltidskasse arbejder vi for at give dig overblik over måltidskasser. Vi rangerer udbydere og udvalg efter faktorer som popularitet, pris, ekstra features, vores kommisionssats mm. Vi bliver kompenseret for at sende kunder til samarbejdspartnere, og er ikke nødvendigvis det fulde billede af markedet. Læs mere her

INDHOLDSFORTEGNELSE
Se mere

Fitness måltidskasser 

fitness måltidskasser

Drømmer du om en sunde og lækre fitness måltidskasser? Så er du kommet til det rette sted. På siden her, har du mulighed for at finde fitness måltidskasser, hvor du blandt andet selv kan sammensætte en række fitness kasser. Men du har også mulighed for at finde forskellige fitness måltidskasser som blandt andet slankekassen, proteinkassen og meget mere. På den måde får du måltidskasser fitness, der passer til dig og dine behov. Ikke nok med det, har du mulighed for fitness måltider levering - fitness kasser direkte til døren. 

Fitness kasser

Hvis du godt kan lide træning og går op i din kost, kender du nok til det med at du gerne vil have en mulighed for at finde gode fitness måltidskasser, hvor du kan få den sunde og næringsfulde mad du behøver. Der findes flere forskellige fitness kasser du kan vælge imellem, og derfor handler det om at finde fitness kassen der passer til dig. Fitness kassen kan afspejle forskellige behov, og der er fitness måltidskasser til ethvert behov. Derfor er det bare med at undersøge, hvilke behov dine måltidskasser fitness skal opfylde. Måltidskasser fitness er for dig, der gerne vil leve sundt i hverdagen.

fitness kasser.jpg

Se vores liste med sunde måltidskasser her.

Sunde måltidskasser

Måltidskasser fitness

Når du har fundet frem til dine behov i fitness måltidskasser, er næste step af finde ud af indholdet af fitness kassen. Da der findes rigtig mange forskellige måltidskasser fitness, handler det om selvfølgelig om  at finde fitness kassen til dig. Derfor kan det være en god ide at tage et grundigt kig på, hvad der er i de forskellige fitness måltidskasser kasser. På siden her, finder du et stort udvalg af fitness måltidskasser til dine behov, så du har mulighed for at finde fitness kassen til dig. Det kan eksempelvis være du gerne vil have måltidskasser fitness, der opfylder dine behov for masser af protein, så skal du vælge protein kassen. Vil du derimod gerne prøve at leve efter sense-principperne, skal du vælge de måltidskasser fitness, der hedder noget med sense. På den måde finder du fitness kassen til dig. 

Fitness måltider levering

Når du har undersøgt de forskellige fitness måltidskasser og har fundet frem til de helt rigtige fitness kasser, du gerne vil prøve kræfter med, er det tid til at kigge på fitness måltider levering. Med fitness måltider levering har du mulighed for at få leveret fitness kassen direkte til døren, så du ikke selv skal bøvle med at hente dine fitness måltidskasser. Med fitness måltider levering, har du mulighed for at få fitness kasser stillet ude foran døren. Fitness måltider levering gør det altså også muligt at få fitness kasser i en travl hverdag, fordi med fitness måltider levering, skal du ikke ned og handle. En anden ting fitness måltider levering kan bidrage med, er at du er sikker på at få at få den sunde mad du behøver i én fitness food måltidskasse.

Fitness måltider levering (2).jpg



Morten Jørgensen

Skrevet af

Morten Jørgensen

CTO Adlab

Morten er webansvarlig for findmaaltidskasse,dk og står bl.a. for nye tiltag på sitet. Han har prøvet måltidskasserne fra Hello Fresh, og ser det bl.a. som en kæmpe fordel, at måltidskasserne er med til at spare tid i hverdagen.

Kampagnekoder, inspiration, tips og tricks leveret i din indbakke.
logo