Sådan tjener Findmaaltidskasse penge
Spar op til 765 kr. på de
4 første måltidskasser
BESTIL NU
 Måltidskasser 2 personer

Måltidskasser 2 personer

Her på siden kan du finde og sammenligne måltidskasser til 2 personer. Uanset om du vil spare penge på at lave mad til 2 personer eller om du bare vil have en nemmere hverdag med mad leveret til døren. Du kan finde den måltidskasse som passer lige nøjagtig til dig.

Brugernes favorit

Nemt og hurtigt

Vælg mellem forskellige, nemme retter. Hver uge bliver du præsenteret for nye opskrifter, som du kan vælge mellem.

2-4 personer

15 - 45 min.

3-5 dage

Tilbud: Spar op til 1.199 kr. på de første 5 kasser

Fra

32 dkk

per portion

Bestil her

Populær

Hurtig

Med deres kategori "Hurtig", får du ekstra hurtige retter til dig med en travl hverdag. Der er altid noget for enhver smag på menuen, så du kan prøve en masse forskelligt og opdage nye favoritter.

2-6 personer

15 - 20 min.

2-5 dage

Tilbud: Op til 30% på 3 måltidskasser, spar op til 944 kr.

Fra

34 dkk

per portion

Bestil her

KvikKassen

KvikKassen indeholder velsmagende, varierede og velkendte måltider med et tvist, der er hurtige at tilberede. KvikKassen er mad med masser af grøntsager, samt kød eller fisk.

1-5 personer

30 min.

3-5 dage

Tilbud: Få 25 % på første kasse med koden: RABAT25

Fra

35 dkk

per portion

Bestil her

Hverdagskassen

Hverdagskassen indeholder nemme, sunde og variede måltider som blot skal varmes. Du slipper altså for at snitte og skrælle! Du kan hver uge vælge de forskellige retter der er til rådighed.

1-6 personer

2 - 30 min.

5-5 dage

Fra

56 dkk

per portion

Bestil her

LynKassen

LynKassen består af nemme og hurtige opskrifter. Det er hverdagsretter med et lille tvist af kærlighed fra den store verden og altid lige til at gå til.

2-5 personer

20 - 30 min.

3-3 dage

Tilbud: 25 % rabat på dine første 3 måltidskasser med koden: Velkommen2024

Fra

40 dkk

per portion

Bestil her

BudgetKassen

Med denne måltidskasse får du enkle, velsmagende retter, som er lige til at gå til. Retterne er nøje sammensat af sæsonens grønt og klassiske kødudskæringer. Derudover indeholder opskrifterne også tips til, hvordan du kkan tilsætte yderligere smag til retten.

2-4 personer

30 - 40 min.

4-4 dage

Tilbud: Få 25 % på første kasse med koden: RABAT25

Fra

31 dkk

per portion

Bestil her

Just Heat Kassen

Lyn-hurtig økologisk mad på den gode, og så godt som hjemmelavede måde. Klassiske og nyudviklede færdigretter med et tvist. Lavet af de bedste økologiske råvarer og tilsmagt til kant. 

1-4 personer

15 min.

3-3 dage

Tilbud: 25 % rabat på dine første 3 måltidskasser med koden: Velkommen2024

Fra

53 dkk

per portion

Bestil her

FlexitarKassen

FlexitarKassen er til dig, der nogle dage spiser vegetarisk og andre dage spiser fisk og fjerkræ. Kassen indeholder som udgangspunkt hurtig, nem hverdagsmad, der ofte kan laves på ca. 30 minutter. 

1-4 personer

30 - 40 min.

3-4 dage

Tilbud: Få 25 % på første kasse med koden: RABAT25

Fra

36 dkk

per portion

Bestil her

Livretter

Livretter er velkendte og børnevenlige retter som boller i karry, fiskefrikadeller og spaghetti bolognese. Vores favorit-retter, inspireret af de klassiskere som vi alle elsker - men med et grønt tvist. 

1-5 personer

30 - 45 min.

3-4 dage

Tilbud: Få 25 % på første kasse med koden: RABAT25

Fra

34 dkk

per portion

Bestil her

Fisk og grønt

Vælg mellem forskellige retter med fisk og grønt. Nyd en blanding af retter med det bedste fra havet og vegetariske måltider med friske grøntsager. 

2-4 personer

15 - 45 min.

3-5 dage

Tilbud: Spar op til 1.199 kr. på de første 5 kasser

Fra

32 dkk

per portion

Bestil her

Jeres Favoritter

I måltidskassen "Jeres favoritter" er det jer der bestemmer, da kassen bliver sammensat af de måltider, som i bedømmer som værende bedst, når vi beder jer anmelde ugens retter. 

2-4 personer

20 - 40 min.

3-3 dage

Tilbud: Få 25 % på første kasse med koden: RABAT25

Fra

37 dkk

per portion

Bestil her

Familiefavoritter

Hos RetNemt får du hele 60 retter at vælge imellem hver uge. Med retterne fra Familiefavoritter får du mad som hele familien kan lide - både nye, spændende smage og kendte klassikere.

2-6 personer

20 - 35 min.

2-5 dage

Tilbud: Op til 30% på 3 måltidskasser, spar op til 944 kr.

Fra

34 dkk

per portion

Bestil her

KvikKassen Uden Fisk

Super god og inspirerende mad, der lynhurtigt kan tilberedes uden at gå på kompromis med smag og sundhed. Retterne tager ca. 30 min at lave og grøntsagerne er ofte allerede skåret i forvejen.

1-5 personer

30 min.

3-3 dage

Tilbud: Få 25 % på første kasse med koden: RABAT25

Fra

36 dkk

per portion

Bestil her

500KalorierKassen

Mad med få kalorier - men masser af smag og desuden glutenfri. SlankeKassen sikrer dig varierede måltider, der mætter godt og er i overensstemmelse med gældende kostråd.

1-4 personer

45 min.

3-5 dage

Tilbud: Få 25 % på første kasse med koden: RABAT25

Fra

35 dkk

per portion

Bestil her

Familiekasse

Denne måltidskasse indeholder 3 dages færdiglavet aftensmad som blot skal opvarmes. Med Familiekassen fra Sundtakeaway får i sunde måltider i en fart. 

2-5 personer

2 - 30 min.

3-5 dage

Tilbud: 25 % rabat på din første måltidskasse (du binder dig til min. 1 yderligere levering)

Fra

32 dkk

per portion

Bestil her
Se flere
Annonce
Derfor kan du trygt bruge Findmaaltidskasse

På Findmaaltidskasse arbejder vi for at give dig overblik over måltidskasser. Vi rangerer udbydere og udvalg efter faktorer som popularitet, pris, ekstra features, vores kommisionssats mm. Vi bliver kompenseret for at sende kunder til samarbejdspartnere, og er ikke nødvendigvis det fulde billede af markedet. Læs mere her

INDHOLDSFORTEGNELSE
Se mere

Måltidskasser 2 personer

Måltidskasser for toVi kender alle følelsen af, at der nogle gange ikke er tid og overskud nok i hverdagen til at handle ind og lave lækker mad til to. I en travl hverdag skal det helst ikke være for besværligt eller tidskrævende at lave mad til 2 personer, og derfor kan du med fordel overveje måltidskasser 2 personer. Her på siden kan du få et overblik over måltidskasser 2 personer, så du kan gøre det nemt at lave lækker mad til to.

Måltidskasser er en overskuelig genvej til sund og nem mad til to personer. Samtidig er måltidskasser 2 personer også ideel at benytte sig af, hvis du ønsker dig billig og let mad til to. Dit mad til 2 personer budget kan hurtigt blive dyrere, hvis du ikke benytter dig af måltidskasser, fordi du skal ud og handle mange flere varer. Fordelen ved at benytte sig af måltidskasser er, at du kun får leveret den præcise mængde varer, som du skal bruge til at lave aftensmad til to personer. På den måde behøver du ikke at handle en masse varer ind, som du alligevel ikke får brugt ellers, og så kan du passe bedre på miljøet ved at undgå madspild. Således sparer du også penge på dit mad til 2 personer budget samtidig med, at du kan lave nem mad til to personer.

Det behøver ikke længere at være besværligt eller tidskrævende at lave sundt og velsmagende mad til to, og det er også en af grundene til, at måltidskasser er blevet så populære de seneste år.

Nem mad til to personer

Kender du det der med at komme hjem efter en lang dag på arbejde, og så skal du til at tænke på at lave mad til to til aftensmad? Men så åbner du køleskabet og opdager, at der faktisk ikke rigtigt er noget ordentlig mad i køleskabet til at lave aftensmad ud af, og så skal du først til at lave indkøbsliste samt tage i supermarkedet for at handle. Når du kommer hjem med alle dine varer, skal du først til at forberede lækker mad til to, selvom du egentlig hverken har tid eller overskud til det. Mange mennesker kan nok nikke genkendende til dette scenarie, og netop derfor skal det med måltidskasser være overskueligt at tilberede nem mad til 2 personer, uden det skal tage oceaner af tid. I de fleste måltidskasser kan du hver uge vælge mellem en række forskellige retter fra diverse verdenskøkkener, så du heller ikke selv skal blive ved med at finde på nye og spændende retter. Derudover tager retterne ikke mere end 30 minutter at forberede, så det må i dén grad siges at være let mad til to.

Lækker mad til to

Der findes efterhånden en del forskellige måltidskasser på markedet, som tilbyder nem aftensmad til 2 personer. Der er altid forskellige retter at vælge mellem, så du altid er sikker på at få varierende mad til 2 personer. Samtidig kan du være sikker på altid at få lækker mad til to, da måltidskasserne altid kun indeholder friske råvarer og masser af smag. Der er ingen, der siger, at det behøver at tage oceaner af tid at lave lækker mad til to og især ikke i en travl hverdag med både arbejde og praktiske gøremål. Med en måltidskasse kan du lave både velsmagende og nem mad til 2 personer samtidig med, at du kan få mere tid og overskud i hverdagen. I en travl hverdag er der ikke altid overskud til at opfinde den dybe tallerken, når det kommer til at lave både sund, velsmagende og let mad til to, så hvorfor ikke lade en måltidskasse klare det for dig?



Kampagnekoder, inspiration, tips og tricks leveret i din indbakke.
logo