Sådan tjener Findmaaltidskasse penge
Spar op til 765 kr. på de
4 første måltidskasser
BESTIL NU
 Fiskekasser

Fiskekasser

Her på siden finder du et udvalg af måltidskasser med fisk, hvor du får råvare og inspiration leveret direkte til din dør. Måltidskasser med fisk er en nem og lækker måde at skabe sundere vaner og bedre kost ind i livet.

Brugernes favorit

Fisk og grønt

Vælg mellem forskellige retter med fisk og grønt. Nyd en blanding af retter med det bedste fra havet og vegetariske måltider med friske grøntsager. 

2-4 personer

15 - 45 min.

3-5 dage

Tilbud: Spar op til 1.199 kr. på de første 5 kasser

Fra

32 dkk

per portion

Bestil her

Familievenligt

Vælg mellem klassiske retter med et børnevenligt tvist. Der er nye retter at vælge mellem hver uge, så du kan tilpasse din menu efter behov.

2-4 personer

15 - 45 min.

3-5 dage

Tilbud: Spar op til 1.199 kr. på de første 5 kasser

Fra

32 dkk

per portion

Bestil her

Nemt og hurtigt

Vælg mellem forskellige, nemme retter. Hver uge bliver du præsenteret for nye opskrifter, som du kan vælge mellem.

2-4 personer

15 - 45 min.

3-5 dage

Tilbud: Spar op til 1.199 kr. på de første 5 kasser

Fra

32 dkk

per portion

Bestil her

Ekstra grøn hverdag Måltidskassen

I Hurtig Grøn Hverdag får du 3-4 måltider, der kan tilberedes på 20-30 minutter. 1-2 dage med pivfrisk fisk, 1 dag med kød og 1 dag med en velsmagende, grøn vegetarret. Altid 100% økologiske råvarer. Opskrifterne er udviklet af kok Peter Nøhr og giver ny inspiration til at spise mere grønt, mere velsmagende og mere bæredygtigt.

1-4 personer

20 - 30 min.

3-4 dage

Tilbud: 25% rabat på dine første 3 måltidskasser med koden: Velkommen2024

Fra

48 dkk

per portion

Bestil her

VerdensKassen

I VerdensKassen er der lagt vægt på urbane, sunde og krydrede måltider. I kassen lægges også ofte færdigblandede krydderimixes, som drejer retterne i retning af alle fire verdenshjørner og giver et "kick" til kassen.

2-4 personer

45 min.

3-3 dage

Tilbud: Få 25 % på første kasse med koden: RABAT25

Fra

39 dkk

per portion

Bestil her

Familiefavoritter

Hos RetNemt får du hele 60 retter at vælge imellem hver uge. Med retterne fra Familiefavoritter får du mad som hele familien kan lide - både nye, spændende smage og kendte klassikere.

2-6 personer

20 - 35 min.

2-5 dage

Tilbud: Op til 30% på 3 måltidskasser, spar op til 944 kr.

Fra

34 dkk

per portion

Bestil her

Flexitar

Flexitarretter er til dig, der gerne vil veksle mellem vegetarretter og sunde retter med fisk eller fjerkræ. Her får du altså det bedste fra begge verdener, og du kan altid ændre i dit valg, da der hver uge er 60 forskellige retter at vælge mellem.

2-6 personer

20 - 35 min.

2-5 dage

Tilbud: Op til 30% på 3 måltidskasser, spar op til 944 kr.

Fra

34 dkk

per portion

Bestil her

Skagen Måltidskassen

I Skagen måltidskassen finder du et lækre havfriske fisk, i klassiske og nye sunde variationer. Du får spændende og inspirerende opskrifter med fisk. Måltidskassen er velegnet til store og små fiskeelskere. Råvarerne i måltidskassen er danske, økologiske eller fra friland.

 

2-4 personer

30 min.

2-2 dage

Tilbud: 25 % rabat på dine første 3 måltidskasser med koden: Velkommen2024

Fra

57 dkk

per portion

Bestil her

LynKassen

LynKassen består af nemme og hurtige opskrifter. Det er hverdagsretter med et lille tvist af kærlighed fra den store verden og altid lige til at gå til.

2-5 personer

20 - 30 min.

3-3 dage

Tilbud: 25 % rabat på dine første 3 måltidskasser med koden: Velkommen2024

Fra

40 dkk

per portion

Bestil her

MK MåltidsKassen

MK-måltidskasserne er lavet i samarbejde med Michelle Kristensen. Du får leveret et aftensmåltid lige til døren, hvor fokus er på grøntsager, protein og god smag, uden at det går udover kvalitet eller portionsstørrelser.

2-4 personer

20 - 35 min.

3-4 dage

Tilbud: 25 % rabat på dine første 3 måltidskasser med koden: Velkommen2024

Fra

53 dkk

per portion

Bestil her

600 Kcal. Kassen

600 Kcal. Kassen indeholder måltider med masser af smag med gns. 500-600 kcal pr. pers. pr. måltid. T-modellen består af ½ tallerken med grøntsager/salat, ¼ tallerken med grove kulhydrater og ¼ tallerken med protein.

1-4 personer

20 - 30 min.

3-3 dage

Tilbud: 25 % rabat på dine første 3 måltidskasser med koden: Velkommen2024

Fra

46 dkk

per portion

Bestil her

Pescetar Måltidskassen

Denne måltidskasse er til dig, som kun spiser fisk. Kassen indeholder mad til 3 dage; 2 dage med frisk fisk og 1 dag med en grøn vegetarret. Kassen kan bestilles til 1-4 personer. Tilberedningstiden er cirka 30 minutter og alle råvarer er 100% økologiske.

 

1-4 personer

30 min.

3-3 dage

Tilbud: 25% rabat på dine første 3 måltidskasser med koden: Velkommen2024

Fra

48 dkk

per portion

Bestil her

Xtra Nemt - 20 min.

Xtra Nemt - 20 min er MåltidsKassen til de travle par & familier, der elsker sund velsmag i hverdagen, men mangler tid. Derfor, kan alle retterne i kassen tilberedes på max 20 minutters aktiv madlavning.

2-4 personer

10 - 20 min.

3-4 dage

Tilbud: 25 % rabat på dine første 3 måltidskasser med koden: Velkommen2024

Fra

47 dkk

per portion

Bestil her

Familiekassen X-Lyn

Hurtigere end lynet er når hovedingrediensen blot skal varmes op. Sådan er 2 af måltiderne og herudover får du et børnevenligt måltid med fisk. Perfekt til børnefamilier.

3-4 personer

15 - 30 min.

3-3 dage

Tilbud: 25 % rabat på dine første 3 måltidskasser med koden: Velkommen2024

Fra

57 dkk

per portion

Bestil her

Lyn BUDGET Måltidskassen

Lyn BUDGET Kassen er hverdagsretter med et twist, der varierer mellem fisk, kød, fjerkræ og en vegetarisk ret, og med en tilberedningstid på ca. 30 min.

2-5 personer

30 min.

3-3 dage

Tilbud: 25 % rabat på dine første 3 måltidskasser med koden: Velkommen2024

Fra

37 dkk

per portion

Bestil her

Uden tilsat sukker Kassen

Denne måltidskasse sikrer den høje kvalitet kombineret med produkter uden tilsat sukker. Samtidig støtter du diabetessagen, for hver solgte måltidskasse doneres der nemlig 2 kr. til Diabetesforeningens arbejde.

2-3 personer

20 - 35 min.

3-4 dage

Tilbud: 25 % rabat på dine første 3 måltidskasser med koden: Velkommen2024

Fra

47 dkk

per portion

Bestil her
Annonce
Derfor kan du trygt bruge Findmaaltidskasse

På Findmaaltidskasse arbejder vi for at give dig overblik over måltidskasser. Vi rangerer udbydere og udvalg efter faktorer som popularitet, pris, ekstra features, vores kommisionssats mm. Vi bliver kompenseret for at sende kunder til samarbejdspartnere, og er ikke nødvendigvis det fulde billede af markedet. Læs mere her

INDHOLDSFORTEGNELSE
Se mere

Fiskekasser

Måltidskasser er en dejlig måde at inviterer sundere vaner og bedre kost ind i dit liv. Fisk er sundt både for mentalt og fysisk helbred, og så smager det jo bare skønt, og derfor er fiskekasser et populært valg hos danskerne. Vi ved jo godt, at fisk er sundt, men det kan stadigvæk være svært, at spise fisk de anbefalede to gange om ugen.

Med en måltidskasse med fisk, får du råvare og inspiration lige til døren, så du kan få en masse dejlige fiskeretter i dit liv. Det er nemt, sjovt og sundt.

Fisk til aftensmad

Fiskekasser

Fiskekasserne vil ofte være sådan sammensat, at du kan spise fisk til aftensmad. Du vil modtage opskrift og råvare, og så er det bare at gå i gang. En måltidskasse med frisk fisk fjerner mange af de udfordringer, som vi har i køkkenet, når det kommer til fisk. Mange føler nemlig, at det er svært at komme i tanke om nye fiskeopskrifter, mens andre synes, at udvalget af fisk i den lokale købmand ikke er godt nok. De to udfordringer løser fiskekasser.


En fiskekasse er et perfekt valg, hvis du er af dem, der har lyst til at spise mere fisk, men har svært ved at få det inkorporeret i din hverdag.

Fisk til døren

Lyder det ikke lækkert med frisk fisk lige til døren? Mange skal køre langt eller finde en specialbutik, for at få et stort udvalg af frisk fisk. Med en måltidskasse med fisk, så får du dejligt frisk fisk lige døren.


Det betyder, at du får prøvet en masse nye, spændende fisk og skaldyr. Med en fiskekasse får du udvidet din horisont og prøvet nogle fisk, du ikke normalt ville vælge. Du kan naturligvis vælge fiskekasser, der er bæredygtige eller kun støtter bæredygtigt fiskeri, så din mad efterlade et så lille klimaaftryk som muligt.  Mange fiskekasser bruger også sæsonens råvare og de danske fisk.

Måltidskasser fisk

Den mest populære spisefisk i Danmark er laks. Det er nemt og ligetil, så det er tit det, der ryger i kurven, når danskerne er nede for at handle, men det er synd, for der er mange andre spændende fisk, man går glip af.

Mange synes, at det er overskueligt at springe ud i nye fiskeretter, fordi de ikke kender råvarene, men måltidskasserne med fisk til aftensmad kommer med udførlige opskrifter, så det er lige til at springe ud i. Også for amatørkokken. Det er nem mad med fisk.

Nem fisk

I modsætning til hvad mange tror, så behøver fisk ikke være besværligt og tage lang tid. Mange fiskeretter er faktisk nemme og hurtige, da fisk som udgangspunkt ikke kræver særlig lang tid på panden eller i ovnen.

Når du får måltidskasserne, så kommer fisken med opskrifter, så du kan lave lækker, nem fisk i dit eget køkken køkken.

Generelt oplever folk, der modtager måltidskasser, at det er blevet meget nemmere og mere overskueligt at stå i køkkenet. Man ved præcis, hvad der skal ske, og man har alle varerne tilgængeligt. Der er ingen undskyldning, for at ikke spise mere skøn fisk.

Sund mad med fisk

Men hvorfor er det lige, fisk er sundt? Det korte svar er, at det er fordi det er godt for dig og din krop. At spise meget fisk har beviseligt en positiv effekt på blandt andet hjerte og hjerne. Fisk og skaldyr er rig på næring, som det er svært at få igennem andet kost. Det gælder D-vitamin, jod og selen. De fede fisk indeholder også mange fiskeolier, der godt for forbindelserne i hjernen og for led og sener.

De officielle kostråd foreskriver, at man skal spise 350 gram fisk om ugen, fordi man kan se, at indtag af fisk har en positiv effekt både på det mentale og det fysiske helbred.

Der er rigtig mange gode grunde til, at du skal have mere fisk i maven og dit liv.

Populære fiskekasser

De mest populære måltidskasser med fisk er fra Skagen foods og fra Aarstiderne. Aarstidernes kasse hedder fiskekasse. Når du vælger at modtage måltidskasser, så kan du selv bestemme i hvilket omfang, du ønsker nem fisk leveret til døren. Mange vælger bare at få hjælp til fisk de to gange om ugen, som man skal spise fisk, og så laver de selv mad resten af ugens dagen. Måltidskasser er en fantastisk måde, at genfinde madglæden og få mere tid i hverdagen. Du sparer turen til fiskehandleren og jagten på nettet efter en hurtig, nem og sund fiskeret. Diætister og kokke har allerede gjort de store arbejde for dig.

Hvorfor vælge en fiskekasse?

De fleste livsstilsændringer er besværlige og kræver tid, men det fantastiske ved måltidskasser er, at det er det omvendte. Du sparer tid, og du vil opleve at din hverdag bliver lettere, samtidig med at du bliver sundere og får bedre vaner.

De fleste rapporterer om større madglæde både i køkkenet og omkring spisebordet.



Morten Jørgensen

Skrevet af

Morten Jørgensen

CTO Adlab

Morten er webansvarlig for findmaaltidskasse,dk og står bl.a. for nye tiltag på sitet. Han har prøvet måltidskasserne fra Hello Fresh, og ser det bl.a. som en kæmpe fordel, at måltidskasserne er med til at spare tid i hverdagen.

Kampagnekoder, inspiration, tips og tricks leveret i din indbakke.
logo