Sådan tjener Findmaaltidskasse penge
Spar op til 765 kr. på de
4 første måltidskasser
BESTIL NU
 Måltidskasser 3 personer

Måltidskasser 3 personer

Sammenlign måltidskasser til 3 personer og find den som passer til dine behov. Måltidskasser er pakket, så alle ingredienser til retterne allerede er vejet og pakket ned, inden de bliver leveret til dig, så du får lige præcis det du skal bruge til at lave nemme og lækre retter, uden madspild. Du kan frit vælge hvor mange dage du ønsker mad til samt vælge mellem forskellige retter.

Brugernes favorit

Nemt og hurtigt

Vælg mellem forskellige, nemme retter. Hver uge bliver du præsenteret for nye opskrifter, som du kan vælge mellem.

2-4 personer

15 - 45 min.

3-5 dage

Tilbud: Spar op til 1.199 kr. på de første 5 kasser

Fra

32 dkk

per portion

Bestil her

Hurtig

Med deres kategori "Hurtig", får du ekstra hurtige retter til dig med en travl hverdag. Der er altid noget for enhver smag på menuen, så du kan prøve en masse forskelligt og opdage nye favoritter.

2-6 personer

15 - 20 min.

2-5 dage

Tilbud: Op til 30% på 3 måltidskasser, spar op til 944 kr.

Fra

34 dkk

per portion

Bestil her

Skagen Måltidskassen

I Skagen måltidskassen finder du et lækre havfriske fisk, i klassiske og nye sunde variationer. Du får spændende og inspirerende opskrifter med fisk. Måltidskassen er velegnet til store og små fiskeelskere. Råvarerne i måltidskassen er danske, økologiske eller fra friland.

 

2-4 personer

30 min.

2-2 dage

Tilbud: 25 % rabat på dine første 3 måltidskasser med koden: Velkommen2024

Fra

57 dkk

per portion

Bestil her

Hverdagskassen

Hverdagskassen indeholder nemme, sunde og variede måltider som blot skal varmes. Du slipper altså for at snitte og skrælle! Du kan hver uge vælge de forskellige retter der er til rådighed.

1-6 personer

2 - 30 min.

5-5 dage

Fra

56 dkk

per portion

Bestil her

KvikKassen

KvikKassen indeholder velsmagende, varierede og velkendte måltider med et tvist, der er hurtige at tilberede. KvikKassen er mad med masser af grøntsager, samt kød eller fisk.

1-5 personer

30 min.

3-5 dage

Tilbud: Få 25 % på første kasse med koden: RABAT25

Fra

35 dkk

per portion

Bestil her

Familievenligt

Vælg mellem klassiske retter med et børnevenligt tvist. Der er nye retter at vælge mellem hver uge, så du kan tilpasse din menu efter behov.

2-4 personer

15 - 45 min.

3-5 dage

Tilbud: Spar op til 1.199 kr. på de første 5 kasser

Fra

32 dkk

per portion

Bestil her

Familiefavoritter

Hos RetNemt får du hele 60 retter at vælge imellem hver uge. Med retterne fra Familiefavoritter får du mad som hele familien kan lide - både nye, spændende smage og kendte klassikere.

2-6 personer

20 - 35 min.

2-5 dage

Tilbud: Op til 30% på 3 måltidskasser, spar op til 944 kr.

Fra

34 dkk

per portion

Bestil her

Familiekassen

Denne måltidskasse indeholder 3 dages færdiglavet aftensmad som blot skal opvarmes. Med Familiekassen fra BetterFeast får i sunde måltider i en fart. 

2-5 personer

2 - 30 min.

3-5 dage

Tilbud: 25 % rabat på din første måltidskasse (du binder dig til min. 1 yderligere levering)

Fra

32 dkk

per portion

Bestil her

10 MinuttersKassen

I 10 minutterskassen får du enkle og velsmagende måltider, som blot tager 10 minutter at lave. Du skal blot opvarme maden og anrette tilbehør. I måltidskassen finder du Aarstidernes næsten færdige simreretter.

2-4 personer

10 min.

3-3 dage

Tilbud: Få 25 % på første kasse med koden: RABAT25

Fra

47 dkk

per portion

Bestil her

Flexitar

Flexitarretter er til dig, der gerne vil veksle mellem vegetarretter og sunde retter med fisk eller fjerkræ. Her får du altså det bedste fra begge verdener, og du kan altid ændre i dit valg, da der hver uge er 60 forskellige retter at vælge mellem.

2-6 personer

20 - 35 min.

2-5 dage

Tilbud: Op til 30% på 3 måltidskasser, spar op til 944 kr.

Fra

34 dkk

per portion

Bestil her

Jeres Favoritter

I måltidskassen "Jeres favoritter" er det jer der bestemmer, da kassen bliver sammensat af de måltider, som i bedømmer som værende bedst, når vi beder jer anmelde ugens retter. 

2-4 personer

20 - 40 min.

3-3 dage

Tilbud: Få 25 % på første kasse med koden: RABAT25

Fra

37 dkk

per portion

Bestil her

Familiekassen X-Lyn

Hurtigere end lynet er når hovedingrediensen blot skal varmes op. Sådan er 2 af måltiderne og herudover får du et børnevenligt måltid med fisk. Perfekt til børnefamilier.

3-4 personer

15 - 30 min.

3-3 dage

Tilbud: 25 % rabat på dine første 3 måltidskasser med koden: Velkommen2024

Fra

57 dkk

per portion

Bestil her

KvikKassen Uden Fisk

Super god og inspirerende mad, der lynhurtigt kan tilberedes uden at gå på kompromis med smag og sundhed. Retterne tager ca. 30 min at lave og grøntsagerne er ofte allerede skåret i forvejen.

1-5 personer

30 min.

3-3 dage

Tilbud: Få 25 % på første kasse med koden: RABAT25

Fra

36 dkk

per portion

Bestil her

Vegetarisk

Vælg mellem forskellige vegetariske opskrifter med fokus på friske og proteinrige ingredienser. Der kommer nye opskrifter hver uge, så du altid kan prøve nye retter.

2-4 personer

15 - 45 min.

3-5 dage

Tilbud: Spar op til 1.199 kr. på de første 5 kasser

Fra

32 dkk

per portion

Bestil her

BørnefamilieKassen

BørnefamilieKassen er hurtige, velkendte retter, der er nemme at gå til for både børn og voksne og laves på ca. 30 min. Retterne er bygget op omkring de grøntsager, samt velkendte fisk, fars og nemme kødudskæringer.

2-5 personer

30 - 40 min.

3-4 dage

Tilbud: Få 25 % på første kasse med koden: RABAT25

Fra

37 dkk

per portion

Bestil her
Se flere
Annonce
Derfor kan du trygt bruge Findmaaltidskasse

På Findmaaltidskasse arbejder vi for at give dig overblik over måltidskasser. Vi rangerer udbydere og udvalg efter faktorer som popularitet, pris, ekstra features, vores kommisionssats mm. Vi bliver kompenseret for at sende kunder til samarbejdspartnere, og er ikke nødvendigvis det fulde billede af markedet. Læs mere her

INDHOLDSFORTEGNELSE
Se mere

Måltidskasser 3 personer

Synes du også, det kan være svært at finde tid og overskud i hverdagen til at finde på lækker mad til 3? Så kan du med fordel benytte dig af måltidskasser til 3 personer, som giver dig en hjælpende hånd, når den travle hverdag presser sig på, og der ikke altid er tid eller overskud nok til både at finde på nye retter, handle ind samt tilberede maden. Måltidskasser til 3 personer har mange gode fordele og er ideel til den lille børnefamilie, der mangler lidt ekstra energi i hverdagen.

Der er mange forskellige måltidskasser at vælge mellem, så det handler bare om at finde de måltidskasser til 3 personer, som passer bedst til jeres behov. Med måltidskasser til 3 personer får I ikke kun lækker mad til 3, men I får også billig mad til 3 personer. Langt de fleste måltidskasser er pakket således, at alle ingredienserne til retterne allerede er vejet og pakket ned, inden de bliver sendt ud til dig, og derfor får du kun leveret lige præcis dét, du skal bruge for at lave nemme og velsmagende retter. Hvis du skulle ud og købe alle råvarerne i supermarkedet, vil det hurtigt blive dyrt, og derfor er måltidskasser til 3 personer altså billig mad til 3 personer.


Der er mange gode fordele ved måltidskasser til 3 personer. I kan frit vælge, hvor mange dage om ugen I ønsker mad til, og hver uge kan I vælge mellem en række forskellige retter fra alverdens køkkener rundt omkring i verden. Således er I sikre på at få lækker mad til 3 hver dag, og samtidig kan I undgå at køre fast i de samme retter, som I altid plejer at lave. Med måltidskasser til 3 personer kan I udvide jeres kulinariske horisont på en nem og enkel måde, så I kan være sikre på ikke kun at få billig mad til 3 personer i hverdagene, men også lækker mad til 3.



Kampagnekoder, inspiration, tips og tricks leveret i din indbakke.
logo