Sådan tjener Findmaaltidskasse penge
Spar op til 765 kr. på de
4 første måltidskasser
BESTIL NU
 Vegetar måltidskasser

Vegetar måltidskasser

Vegetar-måltidskasserne er til dig, der ønsker grønne måltider, hvad enten du er ny eller garvet i det vegetariske køkken. Vegetar måltidskasser er perfekte til dem som gerne vil have kødfrie dage og ønsker en nemmere hverdag med mere inspiration.

Brugernes favorit

Vegetarisk

Vælg mellem forskellige vegetariske opskrifter med fokus på friske og proteinrige ingredienser. Der kommer nye opskrifter hver uge, så du altid kan prøve nye retter.

2-4 personer

15 - 45 min.

3-5 dage

Tilbud: Spar op til 1.199 kr. på de første 5 kasser

Fra

32 dkk

per portion

Bestil her

Vegetar 20 min.

I denne måltidskasse finder du smagfulde og mættende vegetariske retter som kan tilberedes på max 20 minutter. 

1-4 personer

20 min.

4-4 dage

Tilbud: Få 25 % på første kasse med koden: RABAT25

Fra

31 dkk

per portion

Bestil her

Vegetar

Vegetarretter fra RetNemt er oplagt hvis du gerne vil spise sundt, grønt og klimavenligt. Her får du nemme og grønne retter leveret lige til din dør.

2-6 personer

20 - 35 min.

2-5 dage

Tilbud: Op til 30% på 3 måltidskasser, spar op til 944 kr.

Fra

34 dkk

per portion

Bestil her

Vegetar MåltidsKassen

Vegetar måltidskassen indeholder grønne måltider til 3 dage. Sæsonens grønt bliver kombineret med linser, kikærter, bønner og varierende krydderier. Vegetar måltidskassen er sund og miljørigtig - 100 % økologisk. Vegetarkassen følger de officielle kostråd.

 

2-3 personer

30 min.

3-3 dage

Tilbud: 25 % rabat på dine første 3 måltidskasser med koden: Velkommen2024

Fra

44 dkk

per portion

Bestil her

VegetarKassen

VegetarKassen indeholder måltider fyldt med smag, variation og grøn energi. Der er fokus på velsmag, sundhed, klimavenlighed og selvfølgelig helt grønne retter! 

1-4 personer

45 min.

3-3 dage

Tilbud: Få 25 % på første kasse med koden: RABAT25

Fra

37 dkk

per portion

Bestil her

BørneVegetar

I denne måltidskasse vil du støde på velkendte vegetarretter, som hele familien vil kunne lide. Retterne er bygget op om velkendte grøntsager, så alle kan være med.

3-4 personer

0 min.

3-3 dage

Tilbud: Få 25 % på første kasse med koden: RABAT25

Fra

38 dkk

per portion

Bestil her

Fisk og grønt

Vælg mellem forskellige retter med fisk og grønt. Nyd en blanding af retter med det bedste fra havet og vegetariske måltider med friske grøntsager. 

2-4 personer

15 - 45 min.

3-5 dage

Tilbud: Spar op til 1.199 kr. på de første 5 kasser

Fra

32 dkk

per portion

Bestil her

Den Glutenfri VeganerKasse

Den Glutenfri VeganerKasse indeholder lækre glutenfrie måltider, som er 100 % veganske. Kassen vil indeholde mange grøntsager samt bælgfrugter, ris, nødder, kerner, friske krydderurter og meget mere.

1-2 personer

45 min.

4-4 dage

Tilbud: Få 25 % på første kasse med koden: RABAT25

Fra

42 dkk

per portion

Bestil her

Den Veganske Måltidskasse

Måltidskassen er til dig, som vil spise 100% plantebaseret. Der er i kassen fokus på velsmag og retter som er fyldt med vegetabilske proteiner, grøntsager og veganske specialiteter.  

1-4 personer

45 min.

4-4 dage

Tilbud: Få 25 % på første kasse med koden: RABAT25

Fra

45 dkk

per portion

Bestil her

Pescetar Måltidskassen

Denne måltidskasse er til dig, som kun spiser fisk. Kassen indeholder mad til 3 dage; 2 dage med frisk fisk og 1 dag med en grøn vegetarret. Kassen kan bestilles til 1-4 personer. Tilberedningstiden er cirka 30 minutter og alle råvarer er 100% økologiske.

 

1-4 personer

30 min.

3-3 dage

Tilbud: 25% rabat på dine første 3 måltidskasser med koden: Velkommen2024

Fra

48 dkk

per portion

Bestil her
Se flere
Annonce
Derfor kan du trygt bruge Findmaaltidskasse

På Findmaaltidskasse arbejder vi for at give dig overblik over måltidskasser. Vi rangerer udbydere og udvalg efter faktorer som popularitet, pris, ekstra features, vores kommisionssats mm. Vi bliver kompenseret for at sende kunder til samarbejdspartnere, og er ikke nødvendigvis det fulde billede af markedet. Læs mere her

INDHOLDSFORTEGNELSE
Se mere

Vegetar måltidskasse

Mange danskere vil gerne spise mindre kød, og så er vegetar måltidskasser en fantastisk mulighed. Der er nemlig et utal af lækre, varierede muligheder for vegetar måltidskasser. Det er en hjælpende hånd til et klimarigtigt valg.

1_Vegetar måltidskasse.jpg 

Det er en mulighed for dig, som gerne vil have flere kødfrie dage, og er til dig, der allerede er vegetar, men ønsker mere inspiration og en nemmere hverdag. En vegetarisk diæt indeholder ikke kød, fisk og fjerkræ, men må gerne indeholde mælk, ost og æg. 

Måltidskasser vegetar

Vegetar måltidskasser

En vegetar måltidskasse er en god måde at spare tid, prøve noget nyt og spise sundere nemmere. 

Ofte fungerer en vegetarkasse sådan, at du modtager lækre råvare til døren. Sammen med råvarene modtager du opskrifter, så du ved præcist, hvordan du skal gå i krig med madlavningen. Du slipper både for køledisken og indkøbsturen, men du slipper også for det evige spørgsmål om, hvad du vil have til aftensmad i dag. Du kan slå hjernen fra og bare hygge i køkkenet. Det er hverdagsluksus, der giver overskud og kan mærkes. Det er både sundt for kroppen og sindet. 

Du kan selv bestemme, hvor mange dage om ugen, du ønsker at modtage vegetar måltidskasse. Mange ordninger er fleksible, så din vegetar måltidskasse kan tilpasses dine behov og din uge. 

Bedste vegetar måltidskasse

Der er efterhånden mange muligheder, når du er på udkig efter den rigtige vegetarkasse. Der er forskel på kvaliteten, pris og udvalg hos de forskellige udbydere. Derfor kan du sammenligne forskellige vegetar måltidskasser her, så du finder den, der passer til dine behov og din diæt.

Årstiderne vegetarkassen

Vegetarkassen fra Årstiderne er et et populært valg. Vegetarkassen har fået god anmeldelser og kan også fås i forskellige udgaver - alt efter hvor lang tid du har til at tilberede dine skønne vegetarmåltider derhjemmer. Du kan få en vegetarkasse fra Årstiderne, hvor måltiderne kun tager ti eller tyve minutter at tilberede, til de dage, hvor du har travlt. 

Vegetarkassen 

En vegetarkasse vil betyde, at du modtager måltider, der ikke ikke indeholde kød, fjerkræ eller fisk, dog kan vegetarmad sagtens indeholde animalske ‘biprodukter’ som ost, mælk, honning og æg. Hvis du ikke ønsker nogen former for animalske produkter, skal du tjekke udvalget af veganske måltidskasser.

Når man fravælger kød i sin diæt, skal man vænne sig til at spise på en ny måde, og man skal være opmærksom på nye behov. Man skal blandt andet sørger for, at man får rigeligt med protein. Hvis du vælger en vegetarkasse, vil der ofte være tænkt over næringsindholdet, så du kan være sikker på, at du får de vitaminer og den næring, som din krop har brug for. Det er kokke og diætister, der planlægger din kost, så du er sikker på, at der er tænkt over detaljerne og din sundhed. 

Vegetar måltidskasse til 1 person

Mange mennesker der bor alene, har svært ved at finde inspirationen i køkkenet. Det kan være svært at motivere sig selv til det helt store måltid, så det bliver indimellem bare til en rugbrødsmad. Derfor er måltidskasser populære i de mange danske single-hjem.

1_Vegetar måltidskasse til 1 person.jpg

Du kan naturligvis finde et udvalg af vegetar måltidskasser til en 1 person, så du kan blive inspireret i køkkenet og få en sund, varieret vegetarisk kost leveret lige til din hoveddør og få madglæden tilbage.



Kampagnekoder, inspiration, tips og tricks leveret i din indbakke.
logo