Sådan tjener Findmaaltidskasse penge
Spar op til 765 kr. på de
4 første måltidskasser
BESTIL NU
 Måltidskasser 5 personer

Måltidskasser 5 personer

Her kan du sammenligne og få et overblik over måltidskasser til 5 personer, som hjælper med at lave en nem og lækker aftensmad i en travl hverdag og er ideel hvis man ønsker at spare penge på måltiderne. 

Familiefavoritter

Hos RetNemt får du hele 60 retter at vælge imellem hver uge. Med retterne fra Familiefavoritter får du mad som hele familien kan lide - både nye, spændende smage og kendte klassikere.

2-6 personer

20 - 35 min.

2-5 dage

Tilbud: Op til 30% på 3 måltidskasser, spar op til 944 kr.

Fra

34 dkk

per portion

Bestil her

KvikKassen

KvikKassen indeholder velsmagende, varierede og velkendte måltider med et tvist, der er hurtige at tilberede. KvikKassen er mad med masser af grøntsager, samt kød eller fisk.

1-5 personer

30 min.

3-5 dage

Tilbud: Få 25 % på første kasse med koden: RABAT25

Fra

35 dkk

per portion

Bestil her

Hverdagskassen

Hverdagskassen indeholder nemme, sunde og variede måltider som blot skal varmes. Du slipper altså for at snitte og skrælle! Du kan hver uge vælge de forskellige retter der er til rådighed.

1-6 personer

2 - 30 min.

5-5 dage

Fra

56 dkk

per portion

Bestil her

Hurtig

Med deres kategori "Hurtig", får du ekstra hurtige retter til dig med en travl hverdag. Der er altid noget for enhver smag på menuen, så du kan prøve en masse forskelligt og opdage nye favoritter.

2-6 personer

15 - 20 min.

2-5 dage

Tilbud: Op til 30% på 3 måltidskasser, spar op til 944 kr.

Fra

34 dkk

per portion

Bestil her

LynKassen

LynKassen består af nemme og hurtige opskrifter. Det er hverdagsretter med et lille tvist af kærlighed fra den store verden og altid lige til at gå til.

2-5 personer

20 - 30 min.

3-3 dage

Tilbud: 25 % rabat på dine første 3 måltidskasser med koden: Velkommen2024

Fra

40 dkk

per portion

Bestil her

Familiekasse

Denne måltidskasse indeholder 3 dages færdiglavet aftensmad som blot skal opvarmes. Med Familiekassen fra Sundtakeaway får i sunde måltider i en fart. 

2-5 personer

2 - 30 min.

3-5 dage

Tilbud: 25 % rabat på din første måltidskasse (du binder dig til min. 1 yderligere levering)

Fra

32 dkk

per portion

Bestil her

Livretter

Livretter er velkendte og børnevenlige retter som boller i karry, fiskefrikadeller og spaghetti bolognese. Vores favorit-retter, inspireret af de klassiskere som vi alle elsker - men med et grønt tvist. 

1-5 personer

30 - 45 min.

3-4 dage

Tilbud: Få 25 % på første kasse med koden: RABAT25

Fra

34 dkk

per portion

Bestil her

Flexitar

Flexitarretter er til dig, der gerne vil veksle mellem vegetarretter og sunde retter med fisk eller fjerkræ. Her får du altså det bedste fra begge verdener, og du kan altid ændre i dit valg, da der hver uge er 60 forskellige retter at vælge mellem.

2-6 personer

20 - 35 min.

2-5 dage

Tilbud: Op til 30% på 3 måltidskasser, spar op til 944 kr.

Fra

34 dkk

per portion

Bestil her

Forrådskassen

Denne måltidskasse er til kødspiseren og indeholder 4 forskellige sunde kødsimreretter og 3 forskellige slags spændende tilbehør. Du får 4 store måltider (eller 6-8 almindelige måltider) hvor hvert måltid udgør 1 kg mad. 

1-5 personer

10 min.

1-4 dage

Tilbud: Få 20% på ikke-nedsatte varer med koden: DA20

Fra

24 dkk

per portion

Bestil her

BørnefamilieKassen

BørnefamilieKassen er hurtige, velkendte retter, der er nemme at gå til for både børn og voksne og laves på ca. 30 min. Retterne er bygget op omkring de grøntsager, samt velkendte fisk, fars og nemme kødudskæringer.

2-5 personer

30 - 40 min.

3-4 dage

Tilbud: Få 25 % på første kasse med koden: RABAT25

Fra

37 dkk

per portion

Bestil her

KvikKassen Uden Fisk

Super god og inspirerende mad, der lynhurtigt kan tilberedes uden at gå på kompromis med smag og sundhed. Retterne tager ca. 30 min at lave og grøntsagerne er ofte allerede skåret i forvejen.

1-5 personer

30 min.

3-3 dage

Tilbud: Få 25 % på første kasse med koden: RABAT25

Fra

36 dkk

per portion

Bestil her

Vegetar

Vegetarretter fra RetNemt er oplagt hvis du gerne vil spise sundt, grønt og klimavenligt. Her får du nemme og grønne retter leveret lige til din dør.

2-6 personer

20 - 35 min.

2-5 dage

Tilbud: Op til 30% på 3 måltidskasser, spar op til 944 kr.

Fra

34 dkk

per portion

Bestil her

Lyn BUDGET Måltidskassen

Lyn BUDGET Kassen er hverdagsretter med et twist, der varierer mellem fisk, kød, fjerkræ og en vegetarisk ret, og med en tilberedningstid på ca. 30 min.

2-5 personer

30 min.

3-3 dage

Tilbud: 25 % rabat på dine første 3 måltidskasser med koden: Velkommen2024

Fra

37 dkk

per portion

Bestil her

Vægttabskassen

Vægttabskassen indeholder morgenmad, middagsmad, aftensmad samt et mellemmåltid til 5 dage i ugen. Måltidskassen til kvinder indeholder 1200-1300 kcal dagligt. Kassen til mænd indeholder 1600-1800 kcal om dagen. 

1-6 personer

2 - 30 min.

5-5 dage

Fra

56 dkk

per portion

Bestil her
Annonce
Derfor kan du trygt bruge Findmaaltidskasse

På Findmaaltidskasse arbejder vi for at give dig overblik over måltidskasser. Vi rangerer udbydere og udvalg efter faktorer som popularitet, pris, ekstra features, vores kommisionssats mm. Vi bliver kompenseret for at sende kunder til samarbejdspartnere, og er ikke nødvendigvis det fulde billede af markedet. Læs mere her

INDHOLDSFORTEGNELSE
Se mere

Måltidskasser 5 personer

I en travl hverdag er der ikke altid så meget tid eller overskud til både at planlægge mad til 5 personer, handle ind samt tilberede maden. I en travl hverdag, hvor de voksne har travlt på arbejde, og børnene går i skole eller børnehave, skal det ofte gå stærkt med at lave aftensmad, og så ender det tit ud i nem mad til 5 personer, som måske ikke altid er så sundt eller varierende. Heldigvis er der hjælp at hente, og det er i dag blevet mere og mere populært at benytte sig af måltidskasser til 5 personer, så du ikke altid behøver at opfinde den dybe tallerken i forhold til velsmagende og nem aftensmad til 5.

Nem mad til 5 personer

Måltidskasser for 5Med måltidskasser 5 personer tager det ikke lang tid at forberede sundt og velsmagende mad, som hele familien kan lide. I langt de fleste måltidskasser kan I hver uge vælge mellem et udvalg af lækre og velsmagende retter fra forskellige køkkener rundt omkring i verden, så I kan være sikre på at få nem mad til 5 personer. Der er også altid mulighed for at vælge børnevenlige retter, så I kan få mad til 5 personer, som både børn og voksne kan lide. Med måltidskasser til 5 personer behøver I ikke længere at bruge oceaner af tid på at lave god mad, for de fleste retter tager ikke mere end en halv time at forberede. Således kan I spare tid på madlavningen og få mere overskud til alle de sjove ting.

Måltidskasser til 5 personer

En af de mange fordele ved måltidskasser til 5 personer er, at det er muligt at få billig aftensmad til 5. Når man er en familie på 5, skal der ofte handles stort ind, og det kan hurtigt blive en dyr fornøjelse. Men med måltidskasser får I altid kun leveret den præcise mængde af de ingredienser, I skal bruge til at lave velsmagende og nem mad til 5 personer. På den måde slipper I for at skal købe en masse varer, I alligevel ikke får brugt, og så kan I være med til at passe bedre på miljøet ved at undgå for meget madspild.



Kampagnekoder, inspiration, tips og tricks leveret i din indbakke.
logo