Sådan tjener Findmaaltidskasse penge
Spar op til 765 kr. på de
4 første måltidskasser
BESTIL NU
 Måltidskasser 4 personer

Måltidskasser 4 personer

Her på siden kan du sammenligne og få et overblik over måltidskasser til 4 personer. Måltidskasser hjælper med at lave nem aftensmad i en travl hverdag og de er ideelle hvis man ønsker billig mad til 4 personer. Find den måltidskasse som passer bedst til jer, så det bliver nemt at lave aftensmad, som alle kan lide.

Brugernes favorit

Familievenligt

Vælg mellem klassiske retter med et børnevenligt tvist. Der er nye retter at vælge mellem hver uge, så du kan tilpasse din menu efter behov.

2-4 personer

15 - 45 min.

3-5 dage

Tilbud: Spar op til 1.199 kr. på de første 5 kasser

Fra

32 dkk

per portion

Bestil her

Familiefavoritter

Hos RetNemt får du hele 60 retter at vælge imellem hver uge. Med retterne fra Familiefavoritter får du mad som hele familien kan lide - både nye, spændende smage og kendte klassikere.

2-6 personer

20 - 35 min.

2-5 dage

Tilbud: Op til 30% på 3 måltidskasser, spar op til 944 kr.

Fra

34 dkk

per portion

Bestil her

BørnefamilieKassen

BørnefamilieKassen er hurtige, velkendte retter, der er nemme at gå til for både børn og voksne og laves på ca. 30 min. Retterne er bygget op omkring de grøntsager, samt velkendte fisk, fars og nemme kødudskæringer.

2-5 personer

30 - 40 min.

3-4 dage

Tilbud: Få 25 % på første kasse med koden: RABAT25

Fra

37 dkk

per portion

Bestil her

20 min. Børnekassen

Med 20 min. Kassen har vi fokus på børnefamilien – det skal være hurtigt, nemt og ikke mindst børnevenligt. Derfor er vores økologiske færdigretter tilpasset de små ganer.

2-4 personer

20 min.

3-3 dage

Tilbud: 25 % rabat på dine første 3 måltidskasser med koden: Velkommen2024

Fra

57 dkk

per portion

Bestil her

Familiekassen

Denne måltidskasse indeholder 3 dages færdiglavet aftensmad som blot skal opvarmes. Med Familiekassen fra BetterFeast får i sunde måltider i en fart. 

2-5 personer

2 - 30 min.

3-5 dage

Tilbud: 25 % rabat på din første måltidskasse (du binder dig til min. 1 yderligere levering)

Fra

32 dkk

per portion

Bestil her

Jeres Favoritter

I måltidskassen "Jeres favoritter" er det jer der bestemmer, da kassen bliver sammensat af de måltider, som i bedømmer som værende bedst, når vi beder jer anmelde ugens retter. 

2-4 personer

20 - 40 min.

3-3 dage

Tilbud: Få 25 % på første kasse med koden: RABAT25

Fra

37 dkk

per portion

Bestil her

BudgetKassen

Med denne måltidskasse får du enkle, velsmagende retter, som er lige til at gå til. Retterne er nøje sammensat af sæsonens grønt og klassiske kødudskæringer. Derudover indeholder opskrifterne også tips til, hvordan du kkan tilsætte yderligere smag til retten.

2-4 personer

30 - 40 min.

4-4 dage

Tilbud: Få 25 % på første kasse med koden: RABAT25

Fra

31 dkk

per portion

Bestil her

Fisk og grønt

Vælg mellem forskellige retter med fisk og grønt. Nyd en blanding af retter med det bedste fra havet og vegetariske måltider med friske grøntsager. 

2-4 personer

15 - 45 min.

3-5 dage

Tilbud: Spar op til 1.199 kr. på de første 5 kasser

Fra

32 dkk

per portion

Bestil her

KvikKassen

KvikKassen indeholder velsmagende, varierede og velkendte måltider med et tvist, der er hurtige at tilberede. KvikKassen er mad med masser af grøntsager, samt kød eller fisk.

1-5 personer

30 min.

3-5 dage

Tilbud: Få 25 % på første kasse med koden: RABAT25

Fra

35 dkk

per portion

Bestil her

Xtra Nemt - 20 min.

Xtra Nemt - 20 min er MåltidsKassen til de travle par & familier, der elsker sund velsmag i hverdagen, men mangler tid. Derfor, kan alle retterne i kassen tilberedes på max 20 minutters aktiv madlavning.

2-4 personer

10 - 20 min.

3-4 dage

Tilbud: 25 % rabat på dine første 3 måltidskasser med koden: Velkommen2024

Fra

47 dkk

per portion

Bestil her

Budget FamilieKassen

Denne måltidskasse giver dig billige, børnevenlige retter, som er nemme at lave. Her går du ikke på kompromis med kvaliteten, og du får velkendte retter med et lille twist.

3-4 personer

30 - 40 min.

4-4 dage

Tilbud: Få 25 % på første kasse med koden: RABAT25

Fra

32 dkk

per portion

Bestil her

BørneKvik

BørneKvik indeholder god hverdagsmad, til de dage hvor det gerne må gå lidt stærkt. Den indeholder sæsonens bedste grøntsager, hurtige kolonialvarer som f.eks. ris, frisk pasta og kødudskæringer og meget mere.

2-4 personer

20 - 30 min.

3-3 dage

Tilbud: Få 25 % på første kasse med koden: RABAT25

Fra

43 dkk

per portion

Bestil her

Favorit Måltidskassen

Inspiration med overraskende opskrifter fra alverdens kulinariske hjørner. FavoritKassen kommer vidt omkring. Kassen varierer mellem fisk, kød og fjerkræ.

2-4 personer

30 min.

2-3 dage

Tilbud: 25% rabat på dine første 3 måltidskasser med koden: Velkommen2024

Fra

51 dkk

per portion

Bestil her

Livretter

Livretter er velkendte og børnevenlige retter som boller i karry, fiskefrikadeller og spaghetti bolognese. Vores favorit-retter, inspireret af de klassiskere som vi alle elsker - men med et grønt tvist. 

1-5 personer

30 - 45 min.

3-4 dage

Tilbud: Få 25 % på første kasse med koden: RABAT25

Fra

34 dkk

per portion

Bestil her

Nemt og hurtigt

Vælg mellem forskellige, nemme retter. Hver uge bliver du præsenteret for nye opskrifter, som du kan vælge mellem.

2-4 personer

15 - 45 min.

3-5 dage

Tilbud: Spar op til 1.199 kr. på de første 5 kasser

Fra

32 dkk

per portion

Bestil her
Se flere
Annonce
Derfor kan du trygt bruge Findmaaltidskasse

På Findmaaltidskasse arbejder vi for at give dig overblik over måltidskasser. Vi rangerer udbydere og udvalg efter faktorer som popularitet, pris, ekstra features, vores kommisionssats mm. Vi bliver kompenseret for at sende kunder til samarbejdspartnere, og er ikke nødvendigvis det fulde billede af markedet. Læs mere her

INDHOLDSFORTEGNELSE
Se mere

Måltidskasser 4 personer

De fleste familier lever forholdsvis travle liv, hvor der er fart på hverdagen, og der er mange praktiske gøremål, der skal klares udover også at være på arbejde, i skole eller i børnehave. For den klassiske børnefamilie på 4 kan det nogle gange være svært at finde både tid og overskud i hverdagen til at finde på mad til 4 personer. Når overskuddet ikke altid er der til både at planlægge mad til fire, handle ind samt forberede maden, så ender det hurtigt ud i nem aftensmad til 4 personer, som ikke altid er det sundeste. Hvis det kniber med tiden og overskuddet i hverdagen, hvorfor så ikke benytte jer af måltidskasser, som kan hjælpe med aftensmad til 4 personer i en travl hverdag?


Mad til 4 personer

måltidskasse for 4Måltidskasser er ideelle at benytte sig af, når man ønsker billig mad til 4 personer. Det kan hurtigt blive en dyr fornøjelse at handle ind til mad til 4 personer til en hel uge, og der er som oftest en del madspild involveret. Men med måltidskasser kan du nemt undgå madspild, fordi du kun får leveret den mængde varer, som du skal bruge til at lave aftensmad til 4 personer. På den måde bliver det ikke kun nemt at lave velsmagende mad til fire, men det er
også muligt at lave billig mad til 4 personer.

Nem mad til 4 personer

Med måltidskasser bliver det pludseligt muligt at lave nem aftensmad til 4 personer, som samtidig også er sundt og velsmagende. Hver uge er det muligt at vælge mellem en række forskellige retter fra forskellige verdenskøkkener, og det er altid muligt at vælge retter, som også er børnevenlige. Således bliver det i en travl hverdag muligt at lave både lækker og nem mad til 4 personer, som alle kan lide. Når du får leveret måltidskasser, tager det ofte ikke mere end 30 minutter at forberede mad til 4 personer. Det lyder næsten for godt til at være sandt, men den er god nok. Du kan lave både velsmagende og nem aftensmad til 4 personer på 30 minutter. Du kan altså spare en del tid ved at vælge måltidskasser til den travle hverdag.



Kampagnekoder, inspiration, tips og tricks leveret i din indbakke.
logo