Sådan tjener Findmaaltidskasse penge
Spar op til 765 kr. på de
4 første måltidskasser
BESTIL NU
 Måltidskasser København

Måltidskasser København

Her på siden har du mulighed for at sammenligne måltidskasser, som du kan få leveret til din hoveddør i København og det øvrige Sjælland.

Brugernes favorit

Nemt og hurtigt

Vælg mellem forskellige, nemme retter. Hver uge bliver du præsenteret for nye opskrifter, som du kan vælge mellem.

2-4 personer

15 - 45 min.

3-5 dage

Tilbud: Spar op til 1.199 kr. på de første 5 kasser

Fra

32 dkk

per portion

Bestil her

Populær

Hurtig

Med deres kategori "Hurtig", får du ekstra hurtige retter til dig med en travl hverdag. Der er altid noget for enhver smag på menuen, så du kan prøve en masse forskelligt og opdage nye favoritter.

2-6 personer

15 - 20 min.

2-5 dage

Tilbud: Op til 30% på 3 måltidskasser, spar op til 944 kr.

Fra

34 dkk

per portion

Bestil her

KvikKassen

KvikKassen indeholder velsmagende, varierede og velkendte måltider med et tvist, der er hurtige at tilberede. KvikKassen er mad med masser af grøntsager, samt kød eller fisk.

1-5 personer

30 min.

3-5 dage

Tilbud: Få 25 % på første kasse med koden: RABAT25

Fra

35 dkk

per portion

Bestil her

Marley Spoon Måltidskasse

Denne måltidskasse er tilegenet stort set alle: børnevenlige, glutenfri, vegetariske m.m. Hver uge er der en ny liste over opskrifter som du frit kan vælge mellem.

2-4 personer

20 - 40 min.

2-6 dage

Tilbud: 25 % rabat på de første 4 måltidskasser

Fra

41 dkk

per portion

Bestil her

Hverdagskassen

Hverdagskassen indeholder nemme, sunde og variede måltider som blot skal varmes. Du slipper altså for at snitte og skrælle! Du kan hver uge vælge de forskellige retter der er til rådighed.

1-6 personer

2 - 30 min.

5-5 dage

Fra

56 dkk

per portion

Bestil her

BudgetKassen

Med denne måltidskasse får du enkle, velsmagende retter, som er lige til at gå til. Retterne er nøje sammensat af sæsonens grønt og klassiske kødudskæringer. Derudover indeholder opskrifterne også tips til, hvordan du kkan tilsætte yderligere smag til retten.

2-4 personer

30 - 40 min.

4-4 dage

Tilbud: Få 25 % på første kasse med koden: RABAT25

Fra

31 dkk

per portion

Bestil her

Vægttabskassen

Vægttabskassen indeholder morgenmad, middagsmad, aftensmad samt et mellemmåltid til 5 dage i ugen. Måltidskassen til kvinder indeholder 1200-1300 kcal dagligt. Kassen til mænd indeholder 1600-1800 kcal om dagen. 

1-6 personer

2 - 30 min.

5-5 dage

Fra

56 dkk

per portion

Bestil her

Familievenligt

Vælg mellem klassiske retter med et børnevenligt tvist. Der er nye retter at vælge mellem hver uge, så du kan tilpasse din menu efter behov.

2-4 personer

15 - 45 min.

3-5 dage

Tilbud: Spar op til 1.199 kr. på de første 5 kasser

Fra

32 dkk

per portion

Bestil her

VerdensKassen

I VerdensKassen er der lagt vægt på urbane, sunde og krydrede måltider. I kassen lægges også ofte færdigblandede krydderimixes, som drejer retterne i retning af alle fire verdenshjørner og giver et "kick" til kassen.

2-4 personer

45 min.

3-3 dage

Tilbud: Få 25 % på første kasse med koden: RABAT25

Fra

39 dkk

per portion

Bestil her

Forrådskassen

Denne måltidskasse er til kødspiseren og indeholder 4 forskellige sunde kødsimreretter og 3 forskellige slags spændende tilbehør. Du får 4 store måltider (eller 6-8 almindelige måltider) hvor hvert måltid udgør 1 kg mad. 

1-5 personer

10 min.

1-4 dage

Tilbud: Få 20% på ikke-nedsatte varer med koden: DA20

Fra

24 dkk

per portion

Bestil her

Italiensk Måltidskasse

Måltidskassen indeholder 4 forskellige pastaretter fra Bonzos egen One Pot serie. Det eneste man behøver er en gryde, vand og olie og derefter er der lækker italiensk mad på 15-20 minutter. 

1-2 personer

15 - 20 min.

1-4 dage

Tilbud: Få 20 % på ikke-nedsatte varer med koden: DA20

Fra

32 dkk

per portion

Bestil her

BørnefamilieKassen

BørnefamilieKassen er hurtige, velkendte retter, der er nemme at gå til for både børn og voksne og laves på ca. 30 min. Retterne er bygget op omkring de grøntsager, samt velkendte fisk, fars og nemme kødudskæringer.

2-5 personer

30 - 40 min.

3-4 dage

Tilbud: Få 25 % på første kasse med koden: RABAT25

Fra

37 dkk

per portion

Bestil her

Den Glutenfri VeganerKasse

Den Glutenfri VeganerKasse indeholder lækre glutenfrie måltider, som er 100 % veganske. Kassen vil indeholde mange grøntsager samt bælgfrugter, ris, nødder, kerner, friske krydderurter og meget mere.

1-2 personer

45 min.

4-4 dage

Tilbud: Få 25 % på første kasse med koden: RABAT25

Fra

42 dkk

per portion

Bestil her

Familiefavoritter

Hos RetNemt får du hele 60 retter at vælge imellem hver uge. Med retterne fra Familiefavoritter får du mad som hele familien kan lide - både nye, spændende smage og kendte klassikere.

2-6 personer

20 - 35 min.

2-5 dage

Tilbud: Op til 30% på 3 måltidskasser, spar op til 944 kr.

Fra

34 dkk

per portion

Bestil her

Fisk og grønt

Vælg mellem forskellige retter med fisk og grønt. Nyd en blanding af retter med det bedste fra havet og vegetariske måltider med friske grøntsager. 

2-4 personer

15 - 45 min.

3-5 dage

Tilbud: Spar op til 1.199 kr. på de første 5 kasser

Fra

32 dkk

per portion

Bestil her

Livretter

Livretter er velkendte og børnevenlige retter som boller i karry, fiskefrikadeller og spaghetti bolognese. Vores favorit-retter, inspireret af de klassiskere som vi alle elsker - men med et grønt tvist. 

1-5 personer

30 - 45 min.

3-4 dage

Tilbud: Få 25 % på første kasse med koden: RABAT25

Fra

34 dkk

per portion

Bestil her

Den Veganske Måltidskasse

Måltidskassen er til dig, som vil spise 100% plantebaseret. Der er i kassen fokus på velsmag og retter som er fyldt med vegetabilske proteiner, grøntsager og veganske specialiteter.  

1-4 personer

45 min.

4-4 dage

Tilbud: Få 25 % på første kasse med koden: RABAT25

Fra

45 dkk

per portion

Bestil her

FlexitarKassen

FlexitarKassen er til dig, der nogle dage spiser vegetarisk og andre dage spiser fisk og fjerkræ. Kassen indeholder som udgangspunkt hurtig, nem hverdagsmad, der ofte kan laves på ca. 30 minutter. 

1-4 personer

30 - 40 min.

3-4 dage

Tilbud: Få 25 % på første kasse med koden: RABAT25

Fra

36 dkk

per portion

Bestil her

Jeres Favoritter

I måltidskassen "Jeres favoritter" er det jer der bestemmer, da kassen bliver sammensat af de måltider, som i bedømmer som værende bedst, når vi beder jer anmelde ugens retter. 

2-4 personer

20 - 40 min.

3-3 dage

Tilbud: Få 25 % på første kasse med koden: RABAT25

Fra

37 dkk

per portion

Bestil her

10 MinuttersKassen

I 10 minutterskassen får du enkle og velsmagende måltider, som blot tager 10 minutter at lave. Du skal blot opvarme maden og anrette tilbehør. I måltidskassen finder du Aarstidernes næsten færdige simreretter.

2-4 personer

10 min.

3-3 dage

Tilbud: Få 25 % på første kasse med koden: RABAT25

Fra

47 dkk

per portion

Bestil her

500KalorierKassen

Mad med få kalorier - men masser af smag og desuden glutenfri. SlankeKassen sikrer dig varierede måltider, der mætter godt og er i overensstemmelse med gældende kostråd.

1-4 personer

45 min.

3-5 dage

Tilbud: Få 25 % på første kasse med koden: RABAT25

Fra

35 dkk

per portion

Bestil her

Familiekassen

Denne måltidskasse er til hele familien og kan være klar på bare 10 minutter. I kassen finder du: 2 × Kødboller, 2 × Bolognese, 2 × Chili con Carne, 1 × Rødbedepasta, 1 × Majspasta

1-4 personer

10 min.

1-3 dage

Tilbud: Få 20% på ikke-nedsatte varer med koden: DA20

Fra

33 dkk

per portion

Bestil her

Vegetarisk

Vælg mellem forskellige vegetariske opskrifter med fokus på friske og proteinrige ingredienser. Der kommer nye opskrifter hver uge, så du altid kan prøve nye retter.

2-4 personer

15 - 45 min.

3-5 dage

Tilbud: Spar op til 1.199 kr. på de første 5 kasser

Fra

32 dkk

per portion

Bestil her

Skagen Måltidskassen

I Skagen måltidskassen finder du et lækre havfriske fisk, i klassiske og nye sunde variationer. Du får spændende og inspirerende opskrifter med fisk. Måltidskassen er velegnet til store og små fiskeelskere. Råvarerne i måltidskassen er danske, økologiske eller fra friland.

 

2-4 personer

30 min.

2-2 dage

Tilbud: 25 % rabat på dine første 3 måltidskasser med koden: Velkommen2024

Fra

57 dkk

per portion

Bestil her

Favorit Måltidskassen

Inspiration med overraskende opskrifter fra alverdens kulinariske hjørner. FavoritKassen kommer vidt omkring. Kassen varierer mellem fisk, kød og fjerkræ.

2-4 personer

30 min.

2-3 dage

Tilbud: 25% rabat på dine første 3 måltidskasser med koden: Velkommen2024

Fra

51 dkk

per portion

Bestil her

Ekstra grøn hverdag Måltidskassen

I Hurtig Grøn Hverdag får du 3-4 måltider, der kan tilberedes på 20-30 minutter. 1-2 dage med pivfrisk fisk, 1 dag med kød og 1 dag med en velsmagende, grøn vegetarret. Altid 100% økologiske råvarer. Opskrifterne er udviklet af kok Peter Nøhr og giver ny inspiration til at spise mere grønt, mere velsmagende og mere bæredygtigt.

1-4 personer

20 - 30 min.

3-4 dage

Tilbud: 25% rabat på dine første 3 måltidskasser med koden: Velkommen2024

Fra

48 dkk

per portion

Bestil her

Budget FamilieKassen

Denne måltidskasse giver dig billige, børnevenlige retter, som er nemme at lave. Her går du ikke på kompromis med kvaliteten, og du får velkendte retter med et lille twist.

3-4 personer

30 - 40 min.

4-4 dage

Tilbud: Få 25 % på første kasse med koden: RABAT25

Fra

32 dkk

per portion

Bestil her

BørneVegetar

I denne måltidskasse vil du støde på velkendte vegetarretter, som hele familien vil kunne lide. Retterne er bygget op om velkendte grøntsager, så alle kan være med.

3-4 personer

0 min.

3-3 dage

Tilbud: Få 25 % på første kasse med koden: RABAT25

Fra

38 dkk

per portion

Bestil her

Vegetar

Vegetarretter fra RetNemt er oplagt hvis du gerne vil spise sundt, grønt og klimavenligt. Her får du nemme og grønne retter leveret lige til din dør.

2-6 personer

20 - 35 min.

2-5 dage

Tilbud: Op til 30% på 3 måltidskasser, spar op til 944 kr.

Fra

34 dkk

per portion

Bestil her

Flexitar

Flexitarretter er til dig, der gerne vil veksle mellem vegetarretter og sunde retter med fisk eller fjerkræ. Her får du altså det bedste fra begge verdener, og du kan altid ændre i dit valg, da der hver uge er 60 forskellige retter at vælge mellem.

2-6 personer

20 - 35 min.

2-5 dage

Tilbud: Op til 30% på 3 måltidskasser, spar op til 944 kr.

Fra

34 dkk

per portion

Bestil her

LynKassen

LynKassen består af nemme og hurtige opskrifter. Det er hverdagsretter med et lille tvist af kærlighed fra den store verden og altid lige til at gå til.

2-5 personer

20 - 30 min.

3-3 dage

Tilbud: 25 % rabat på dine første 3 måltidskasser med koden: Velkommen2024

Fra

40 dkk

per portion

Bestil her

MK MåltidsKassen

MK-måltidskasserne er lavet i samarbejde med Michelle Kristensen. Du får leveret et aftensmåltid lige til døren, hvor fokus er på grøntsager, protein og god smag, uden at det går udover kvalitet eller portionsstørrelser.

2-4 personer

20 - 35 min.

3-4 dage

Tilbud: 25 % rabat på dine første 3 måltidskasser med koden: Velkommen2024

Fra

53 dkk

per portion

Bestil her

600 Kcal. Kassen

600 Kcal. Kassen indeholder måltider med masser af smag med gns. 500-600 kcal pr. pers. pr. måltid. T-modellen består af ½ tallerken med grøntsager/salat, ¼ tallerken med grove kulhydrater og ¼ tallerken med protein.

1-4 personer

20 - 30 min.

3-3 dage

Tilbud: 25 % rabat på dine første 3 måltidskasser med koden: Velkommen2024

Fra

46 dkk

per portion

Bestil her

Pescetar Måltidskassen

Denne måltidskasse er til dig, som kun spiser fisk. Kassen indeholder mad til 3 dage; 2 dage med frisk fisk og 1 dag med en grøn vegetarret. Kassen kan bestilles til 1-4 personer. Tilberedningstiden er cirka 30 minutter og alle råvarer er 100% økologiske.

 

1-4 personer

30 min.

3-3 dage

Tilbud: 25% rabat på dine første 3 måltidskasser med koden: Velkommen2024

Fra

48 dkk

per portion

Bestil her

Xtra Nemt - 20 min.

Xtra Nemt - 20 min er MåltidsKassen til de travle par & familier, der elsker sund velsmag i hverdagen, men mangler tid. Derfor, kan alle retterne i kassen tilberedes på max 20 minutters aktiv madlavning.

2-4 personer

10 - 20 min.

3-4 dage

Tilbud: 25 % rabat på dine første 3 måltidskasser med koden: Velkommen2024

Fra

47 dkk

per portion

Bestil her

Familiekassen X-Lyn

Hurtigere end lynet er når hovedingrediensen blot skal varmes op. Sådan er 2 af måltiderne og herudover får du et børnevenligt måltid med fisk. Perfekt til børnefamilier.

3-4 personer

15 - 30 min.

3-3 dage

Tilbud: 25 % rabat på dine første 3 måltidskasser med koden: Velkommen2024

Fra

57 dkk

per portion

Bestil her

20 min. Børnekassen

Med 20 min. Kassen har vi fokus på børnefamilien – det skal være hurtigt, nemt og ikke mindst børnevenligt. Derfor er vores økologiske færdigretter tilpasset de små ganer.

2-4 personer

20 min.

3-3 dage

Tilbud: 25 % rabat på dine første 3 måltidskasser med koden: Velkommen2024

Fra

57 dkk

per portion

Bestil her

Lyn BUDGET Måltidskassen

Lyn BUDGET Kassen er hverdagsretter med et twist, der varierer mellem fisk, kød, fjerkræ og en vegetarisk ret, og med en tilberedningstid på ca. 30 min.

2-5 personer

30 min.

3-3 dage

Tilbud: 25 % rabat på dine første 3 måltidskasser med koden: Velkommen2024

Fra

37 dkk

per portion

Bestil her

Uden tilsat sukker Kassen

Denne måltidskasse sikrer den høje kvalitet kombineret med produkter uden tilsat sukker. Samtidig støtter du diabetessagen, for hver solgte måltidskasse doneres der nemlig 2 kr. til Diabetesforeningens arbejde.

2-3 personer

20 - 35 min.

3-4 dage

Tilbud: 25 % rabat på dine første 3 måltidskasser med koden: Velkommen2024

Fra

47 dkk

per portion

Bestil her

Vegetar MåltidsKassen

Vegetar måltidskassen indeholder grønne måltider til 3 dage. Sæsonens grønt bliver kombineret med linser, kikærter, bønner og varierende krydderier. Vegetar måltidskassen er sund og miljørigtig - 100 % økologisk. Vegetarkassen følger de officielle kostråd.

 

2-3 personer

30 min.

3-3 dage

Tilbud: 25 % rabat på dine første 3 måltidskasser med koden: Velkommen2024

Fra

44 dkk

per portion

Bestil her

Just Heat Kassen

Lyn-hurtig økologisk mad på den gode, og så godt som hjemmelavede måde. Klassiske og nyudviklede færdigretter med et tvist. Lavet af de bedste økologiske råvarer og tilsmagt til kant. 

1-4 personer

15 min.

3-3 dage

Tilbud: 25 % rabat på dine første 3 måltidskasser med koden: Velkommen2024

Fra

53 dkk

per portion

Bestil her

ProteinKassen

Med denne kasse får du varierede og velsmagende grønne måltider, hvor måltiderne har fokus på de forskellige proteinkilder. Kassen er fri for ris, pasta, linser, kartofler samt andre kilder, hvor kulhydrat indholdet er højt.

1-3 personer

30 - 40 min.

3-5 dage

Tilbud: Få 25 % på første kasse med koden: RABAT25

Fra

64 dkk

per portion

Bestil her

SenseKassen

Lækre, grønne og velsmagende retter, som er baseret på Sense-principperne. I denne kasse får du opskrifter og tips og tricks fra Suzy Wengel - kvinden bag Sense. 

1-4 personer

30 - 40 min.

4-4 dage

Tilbud: Få 25 % på første kasse med koden: RABAT25

Fra

47 dkk

per portion

Bestil her

Vegetar 20 min.

I denne måltidskasse finder du smagfulde og mættende vegetariske retter som kan tilberedes på max 20 minutter. 

1-4 personer

20 min.

4-4 dage

Tilbud: Få 25 % på første kasse med koden: RABAT25

Fra

31 dkk

per portion

Bestil her

VegetarKassen

VegetarKassen indeholder måltider fyldt med smag, variation og grøn energi. Der er fokus på velsmag, sundhed, klimavenlighed og selvfølgelig helt grønne retter! 

1-4 personer

45 min.

3-3 dage

Tilbud: Få 25 % på første kasse med koden: RABAT25

Fra

37 dkk

per portion

Bestil her

BørneKvik

BørneKvik indeholder god hverdagsmad, til de dage hvor det gerne må gå lidt stærkt. Den indeholder sæsonens bedste grøntsager, hurtige kolonialvarer som f.eks. ris, frisk pasta og kødudskæringer og meget mere.

2-4 personer

20 - 30 min.

3-3 dage

Tilbud: Få 25 % på første kasse med koden: RABAT25

Fra

43 dkk

per portion

Bestil her

KvikKassen Uden Fisk

Super god og inspirerende mad, der lynhurtigt kan tilberedes uden at gå på kompromis med smag og sundhed. Retterne tager ca. 30 min at lave og grøntsagerne er ofte allerede skåret i forvejen.

1-5 personer

30 min.

3-3 dage

Tilbud: Få 25 % på første kasse med koden: RABAT25

Fra

36 dkk

per portion

Bestil her

Familiekasse

Denne måltidskasse indeholder 3 dages færdiglavet aftensmad som blot skal opvarmes. Med Familiekassen fra Sundtakeaway får i sunde måltider i en fart. 

2-5 personer

2 - 30 min.

3-5 dage

Tilbud: 25 % rabat på din første måltidskasse (du binder dig til min. 1 yderligere levering)

Fra

32 dkk

per portion

Bestil her
Annonce
Derfor kan du trygt bruge Findmaaltidskasse

På Findmaaltidskasse arbejder vi for at give dig overblik over måltidskasser. Vi rangerer udbydere og udvalg efter faktorer som popularitet, pris, ekstra features, vores kommisionssats mm. Vi bliver kompenseret for at sende kunder til samarbejdspartnere, og er ikke nødvendigvis det fulde billede af markedet. Læs mere her

INDHOLDSFORTEGNELSE
Se mere

Inden for de seneste par år er det blevet mere og mere populært at benytte sig af måltidskasser. Det er et koncept, der i dén grad er kommet for at blive, og i dag findes der et hav af forskellige måltidskasser, du kan vælge imellem, når du ønsker at gøre hverdagen en smule nemmere for dig selv. Med måltidskasser kan du få mad leveret lige til døren, som du kan tilberede på ganske kort tid. På den måde kan du få både sund og velsmagende mad i hverdagen, uden du behøver at stå i køkkenet i timevis. Måltidskasser er et koncept, der er populært i hele landet, og derfor er det nemt at få leveret måltidskasser, uanset hvor du bor. Hvis du er bosiddende i Hovedstadsområdet, kan du naturligvis få måltidskasser København. Læs med herunder og find mere information om måltidskasser København, og hvordan du får mad leveret til døren København.

Måltidskasser i København

København er Danmarks hovedstad, og derfor kan du naturligvis finde en lang række forskellige måltidskasser København, hvor du kan få mad til døren København. Måltidskasserne varierer, og du kan vælge din foretrukne måltidskasse alt efter, hvilken type mad du er til. Hvis du er til vegansk mad København, kan du sagtens få måltidskasser, der har fokus på vegansk mad København. Du kan også sagtens få måltidskasser, hvor fokusset er på sund mad København. Hvis pengepungen ikke rækker så langt, er det også muligt at finde måltidskasser, hvor du kan få billig mad København.

måltidskasser københavnKøbenhavn er en stor by med mange spændende restauranter og cafeer i bybilledet. Det er nemt at lade sig friste af byens mange tilbud, men det kan også hurtigt blive en dyr fornøjelse, hvis du spiser ude lidt for tit. Hvis du stadig ønsker at spise lækker og velsmagende mad hver dag, kan du med fordel benytte dig af måltidskasser København. Uanset om du er til vegansk mad København, sund mad København eller bare billig mad København, så kan du få alle dine ønsker opfyldt med måltidskasser og dermed undgå at spise for meget ude på restauranter og cafeer.

Udbringning af mad København

En af de store fordele ved måltidskasser er, at du kan få udbringning af mad København. På den måde sparer du en masse tid, fordi du ikke selv skal finde på aftensmaden, og du behøver ikke engang at tage i supermarkedet for at handle ind til det. Du får levering af mad København, så du får mere kvalitetstid derhjemme efter en travl dag på arbejdet. De fleste mennesker vil sikkert gerne have mere tid i hverdagen til at kan være sammen med familien, og det kan du blandt andet få med måltidskasser, hvor du får udbringning af mad København.

Med mad leveret til døren København slipper du som sagt for turen til supermarkedet for at handle ind. Og det kan vise sig at være til gavn for dig, hvis du ønsker at spare nogle penge i hverdagen. Hver gang du besøger supermarkedet, er det nemlig nemt at blive fristet af alle de mange varer, og det kan du altså undgå med måltidskasser, hvor du får levering af mad København.

Få billig mad i København

Hvis du har besøgt København før, kommer det nok ikke som den store overraskelse for dig, at byen ikke ligefrem er et billigt sted at spise. Til gengæld byder København på flere kulinariske oplevelser, og i byen kan du både smage lækkert vegansk mad København, ligesom du kan opleve flere Michelinrestauranter. Men det kan hurtigt blive dyrt at spise ude, og hvis din pengepung foretrækker, at du spiser billig mad København, så kan du med fordel overveje måltidskasser.

Måltidskasser behøver nemlig langt fra at være et dyrt valg for dig, da der findes så mange forskellige måltidskasser i mange forskellige prisklasser. Dermed har du selv mulighed for at bestemme, hvor dyrt det skal være, og hvis du i en periode ikke har så mange penge at gøre godt med, kan du sagtens finde måltidskasser, der ligger i den lavere prisklasse.



Kampagnekoder, inspiration, tips og tricks leveret i din indbakke.
logo