Sådan tjener Findmaaltidskasse penge
Spar op til 765 kr. på de
4 første måltidskasser
BESTIL NU
 Populære måltidskasser

Populære måltidskasser

Find din favorit måltidskasse blandt de mest populære måltidskasser på Findmaaltidskasse.dk. Der er en stigende efterspørgsel på måltidskasser, da de er med til at gøre en travl hverdag nemmere, uden at man skal gå på kompromis med kvalitet og sundhed.

Brugernes favorit

Nemt og hurtigt

Vælg mellem forskellige, nemme retter. Hver uge bliver du præsenteret for nye opskrifter, som du kan vælge mellem.

2-4 personer

15 - 45 min.

3-5 dage

Tilbud: Spar op til 1.199 kr. på de første 5 kasser

Fra

32 dkk

per portion

Bestil her

Hurtig

Med deres kategori "Hurtig", får du ekstra hurtige retter til dig med en travl hverdag. Der er altid noget for enhver smag på menuen, så du kan prøve en masse forskelligt og opdage nye favoritter.

2-6 personer

15 - 20 min.

2-5 dage

Tilbud: Op til 30% på 3 måltidskasser, spar op til 944 kr.

Fra

34 dkk

per portion

Bestil her

KvikKassen

KvikKassen indeholder velsmagende, varierede og velkendte måltider med et tvist, der er hurtige at tilberede. KvikKassen er mad med masser af grøntsager, samt kød eller fisk.

1-5 personer

30 min.

3-5 dage

Tilbud: Få 25 % på første kasse med koden: RABAT25

Fra

35 dkk

per portion

Bestil her

Favorit Måltidskassen

Inspiration med overraskende opskrifter fra alverdens kulinariske hjørner. FavoritKassen kommer vidt omkring. Kassen varierer mellem fisk, kød og fjerkræ.

2-4 personer

30 min.

2-3 dage

Tilbud: 25% rabat på dine første 3 måltidskasser med koden: Velkommen2024

Fra

51 dkk

per portion

Bestil her

Hverdagskassen

Hverdagskassen indeholder nemme, sunde og variede måltider som blot skal varmes. Du slipper altså for at snitte og skrælle! Du kan hver uge vælge de forskellige retter der er til rådighed.

1-6 personer

2 - 30 min.

5-5 dage

Fra

56 dkk

per portion

Bestil her

Familievenligt

Vælg mellem klassiske retter med et børnevenligt tvist. Der er nye retter at vælge mellem hver uge, så du kan tilpasse din menu efter behov.

2-4 personer

15 - 45 min.

3-5 dage

Tilbud: Spar op til 1.199 kr. på de første 5 kasser

Fra

32 dkk

per portion

Bestil her

BudgetKassen

Med denne måltidskasse får du enkle, velsmagende retter, som er lige til at gå til. Retterne er nøje sammensat af sæsonens grønt og klassiske kødudskæringer. Derudover indeholder opskrifterne også tips til, hvordan du kkan tilsætte yderligere smag til retten.

2-4 personer

30 - 40 min.

4-4 dage

Tilbud: Få 25 % på første kasse med koden: RABAT25

Fra

31 dkk

per portion

Bestil her

Skagen Måltidskassen

I Skagen måltidskassen finder du et lækre havfriske fisk, i klassiske og nye sunde variationer. Du får spændende og inspirerende opskrifter med fisk. Måltidskassen er velegnet til store og små fiskeelskere. Råvarerne i måltidskassen er danske, økologiske eller fra friland.

 

2-4 personer

30 min.

2-2 dage

Tilbud: 25 % rabat på dine første 3 måltidskasser med koden: Velkommen2024

Fra

57 dkk

per portion

Bestil her

500KalorierKassen

Mad med få kalorier - men masser af smag og desuden glutenfri. SlankeKassen sikrer dig varierede måltider, der mætter godt og er i overensstemmelse med gældende kostråd.

1-4 personer

45 min.

3-5 dage

Tilbud: Få 25 % på første kasse med koden: RABAT25

Fra

35 dkk

per portion

Bestil her

Familiefavoritter

Hos RetNemt får du hele 60 retter at vælge imellem hver uge. Med retterne fra Familiefavoritter får du mad som hele familien kan lide - både nye, spændende smage og kendte klassikere.

2-6 personer

20 - 35 min.

2-5 dage

Tilbud: Op til 30% på 3 måltidskasser, spar op til 944 kr.

Fra

34 dkk

per portion

Bestil her

Jeres Favoritter

I måltidskassen "Jeres favoritter" er det jer der bestemmer, da kassen bliver sammensat af de måltider, som i bedømmer som værende bedst, når vi beder jer anmelde ugens retter. 

2-4 personer

20 - 40 min.

3-3 dage

Tilbud: Få 25 % på første kasse med koden: RABAT25

Fra

37 dkk

per portion

Bestil her

Fisk og grønt

Vælg mellem forskellige retter med fisk og grønt. Nyd en blanding af retter med det bedste fra havet og vegetariske måltider med friske grøntsager. 

2-4 personer

15 - 45 min.

3-5 dage

Tilbud: Spar op til 1.199 kr. på de første 5 kasser

Fra

32 dkk

per portion

Bestil her
Se flere
Annonce
Derfor kan du trygt bruge Findmaaltidskasse

På Findmaaltidskasse arbejder vi for at give dig overblik over måltidskasser. Vi rangerer udbydere og udvalg efter faktorer som popularitet, pris, ekstra features, vores kommisionssats mm. Vi bliver kompenseret for at sende kunder til samarbejdspartnere, og er ikke nødvendigvis det fulde billede af markedet. Læs mere her

INDHOLDSFORTEGNELSE
Se mere

Populære måltidskasser

Måltidskasser er blevet super populære, fordi de gør en travl hverdag nemmere uden at gå på kompromis med sundhed og kvalitet. Den stigende popularitet medfører dog også, at udbuddet af måltidskasser fortsat vokser. Det kan derfor være svært at vælge sin måltidskasse, når mulighederne er så mange! Blandt de mest populære måltidskasser er RetNemt, HelloFresh, Kokkens Hverdagsmad og Simple Feast, som hver især har noget forskelligt at tilbyde. 

RetNemt

Retnemt logoHos RetNemt sammensætter du selv din måltidskasse ud fra 14 mulige opskrifter hver uge.  Du kan både vælge imellem familievenlige, økologiske, hurtige (omkring 30 minutter) og sunde opskrifter udviklet med de 10 kostråd for øje. Når du tegner et abonnement kan du ovenikøbet angive en eller flere ingredienser, som du aldrig ønsker i din måltidskasse, hvis du eksempelvis har allergener eller noget, som du ikke bryder dig om. Måltidskasserne fås til 2-6 personer i 1-5 dage.

HelloFresh

Hello freshHos HelloFresh sammensætter du også selv din måltidskasse. Hver uge kan du vælge mellem 15 nye opskrifter, som enten er klassiske, vegetariske, familievenlige eller nemme og hurtige (under 30 minutter). Det brede udvalg af opskrifter sikrer, at der er noget for enhver smag, hvorfor dette også er en af de mest populære måltidskasser. Måltidskasserne fås til 2 eller 4 personer i 3-5 dage.

Kokkens Hverdagsmad

kokkens hverdagsmadHos Kokkens Hverdagsmad vælger du mellem to måltidskasser, nemlig familiekassen eller kokkens grønne kasse, hvorefter måltiderne vælges for dig. Familiekassen indeholder lækre, varierede og børnevenlige retter, mens der i kokkens grønne kasse er skruet op for grøntsagerne, økologien og fuldkorn. Måltidskasserne fås til 1-5 personer i 3 eller 4 dage.

Simple Feast

Simple feastHos Simple Feast vælger du mellem to måltidskasserne Family Feast eller Season Feast. Fælles for måltidskasserne er, at retterne er grønne, økologiske og kun tager 15 minutter at lave! Netop derfor er disse nogle af de mest populære måltidskasser. Begge måltidskasser kan desuden fås som vegetarisk eller vegansk variant. Måltidskasserne fås til 2-5 personer i 3 dage.



Kampagnekoder, inspiration, tips og tricks leveret i din indbakke.
logo