Sådan tjener Findmaaltidskasse penge
Spar op til 765 kr. på de
4 første måltidskasser
BESTIL NU
 Kasser med nem aftensmad

Kasser med nem aftensmad

Står du også hver dag efter arbejde og ønsker at kunne sætte dig hjem og slappe af, men i stedet skal du finde ud af, hvad I skal have til aftensmad og nå at handle ind? Her på siden kan du finde et overblik over måltidskasser med nem og sund aftensmad til hele familien.

Brugernes favorit

Nemt og hurtigt

Vælg mellem forskellige, nemme retter. Hver uge bliver du præsenteret for nye opskrifter, som du kan vælge mellem.

2-4 personer

15 - 45 min.

3-5 dage

Tilbud: Spar op til 1.199 kr. på de første 5 kasser

Fra

32 dkk

per portion

Bestil her

Populær

Hurtig

Med deres kategori "Hurtig", får du ekstra hurtige retter til dig med en travl hverdag. Der er altid noget for enhver smag på menuen, så du kan prøve en masse forskelligt og opdage nye favoritter.

2-6 personer

15 - 20 min.

2-5 dage

Tilbud: Op til 30% på 3 måltidskasser, spar op til 944 kr.

Fra

34 dkk

per portion

Bestil her

KvikKassen

KvikKassen indeholder velsmagende, varierede og velkendte måltider med et tvist, der er hurtige at tilberede. KvikKassen er mad med masser af grøntsager, samt kød eller fisk.

1-5 personer

30 min.

3-5 dage

Tilbud: Få 25 % på første kasse med koden: RABAT25

Fra

35 dkk

per portion

Bestil her

Xtra Nemt - 20 min.

Xtra Nemt - 20 min er MåltidsKassen til de travle par & familier, der elsker sund velsmag i hverdagen, men mangler tid. Derfor, kan alle retterne i kassen tilberedes på max 20 minutters aktiv madlavning.

2-4 personer

10 - 20 min.

3-4 dage

Tilbud: 25 % rabat på dine første 3 måltidskasser med koden: Velkommen2024

Fra

47 dkk

per portion

Bestil her

Hverdagskassen

Hverdagskassen indeholder nemme, sunde og variede måltider som blot skal varmes. Du slipper altså for at snitte og skrælle! Du kan hver uge vælge de forskellige retter der er til rådighed.

1-6 personer

2 - 30 min.

5-5 dage

Fra

56 dkk

per portion

Bestil her

10 MinuttersKassen

I 10 minutterskassen får du enkle og velsmagende måltider, som blot tager 10 minutter at lave. Du skal blot opvarme maden og anrette tilbehør. I måltidskassen finder du Aarstidernes næsten færdige simreretter.

2-4 personer

10 min.

3-3 dage

Tilbud: Få 25 % på første kasse med koden: RABAT25

Fra

47 dkk

per portion

Bestil her

Fisk og grønt

Vælg mellem forskellige retter med fisk og grønt. Nyd en blanding af retter med det bedste fra havet og vegetariske måltider med friske grøntsager. 

2-4 personer

15 - 45 min.

3-5 dage

Tilbud: Spar op til 1.199 kr. på de første 5 kasser

Fra

32 dkk

per portion

Bestil her

KvikKassen Uden Fisk

Super god og inspirerende mad, der lynhurtigt kan tilberedes uden at gå på kompromis med smag og sundhed. Retterne tager ca. 30 min at lave og grøntsagerne er ofte allerede skåret i forvejen.

1-5 personer

30 min.

3-3 dage

Tilbud: Få 25 % på første kasse med koden: RABAT25

Fra

36 dkk

per portion

Bestil her

Familiekassen X-Lyn

Hurtigere end lynet er når hovedingrediensen blot skal varmes op. Sådan er 2 af måltiderne og herudover får du et børnevenligt måltid med fisk. Perfekt til børnefamilier.

3-4 personer

15 - 30 min.

3-3 dage

Tilbud: 25 % rabat på dine første 3 måltidskasser med koden: Velkommen2024

Fra

57 dkk

per portion

Bestil her

BudgetKassen

Med denne måltidskasse får du enkle, velsmagende retter, som er lige til at gå til. Retterne er nøje sammensat af sæsonens grønt og klassiske kødudskæringer. Derudover indeholder opskrifterne også tips til, hvordan du kkan tilsætte yderligere smag til retten.

2-4 personer

30 - 40 min.

4-4 dage

Tilbud: Få 25 % på første kasse med koden: RABAT25

Fra

31 dkk

per portion

Bestil her

600 Kcal. Kassen

600 Kcal. Kassen indeholder måltider med masser af smag med gns. 500-600 kcal pr. pers. pr. måltid. T-modellen består af ½ tallerken med grøntsager/salat, ¼ tallerken med grove kulhydrater og ¼ tallerken med protein.

1-4 personer

20 - 30 min.

3-3 dage

Tilbud: 25 % rabat på dine første 3 måltidskasser med koden: Velkommen2024

Fra

46 dkk

per portion

Bestil her

Vegetar 20 min.

I denne måltidskasse finder du smagfulde og mættende vegetariske retter som kan tilberedes på max 20 minutter. 

1-4 personer

20 min.

4-4 dage

Tilbud: Få 25 % på første kasse med koden: RABAT25

Fra

31 dkk

per portion

Bestil her

Familiekasse

Denne måltidskasse indeholder 3 dages færdiglavet aftensmad som blot skal opvarmes. Med Familiekassen fra Sundtakeaway får i sunde måltider i en fart. 

2-5 personer

2 - 30 min.

3-5 dage

Tilbud: 25 % rabat på din første måltidskasse (du binder dig til min. 1 yderligere levering)

Fra

32 dkk

per portion

Bestil her

BørneKvik

BørneKvik indeholder god hverdagsmad, til de dage hvor det gerne må gå lidt stærkt. Den indeholder sæsonens bedste grøntsager, hurtige kolonialvarer som f.eks. ris, frisk pasta og kødudskæringer og meget mere.

2-4 personer

20 - 30 min.

3-3 dage

Tilbud: Få 25 % på første kasse med koden: RABAT25

Fra

43 dkk

per portion

Bestil her

Familievenligt

Vælg mellem klassiske retter med et børnevenligt tvist. Der er nye retter at vælge mellem hver uge, så du kan tilpasse din menu efter behov.

2-4 personer

15 - 45 min.

3-5 dage

Tilbud: Spar op til 1.199 kr. på de første 5 kasser

Fra

32 dkk

per portion

Bestil her
Se flere
Annonce
Derfor kan du trygt bruge Findmaaltidskasse

På Findmaaltidskasse arbejder vi for at give dig overblik over måltidskasser. Vi rangerer udbydere og udvalg efter faktorer som popularitet, pris, ekstra features, vores kommisionssats mm. Vi bliver kompenseret for at sende kunder til samarbejdspartnere, og er ikke nødvendigvis det fulde billede af markedet. Læs mere her

INDHOLDSFORTEGNELSE
Se mere

Nem aftensmad kasser

I en travl hverdag er der ikke altid lige plads og tid til at finde på spændende, nye retter. Nem aftensmad er derfor et must, og med billig nem aftensmad fra en nem måltidskasse

går madlavningen let som en leg. Med en nem aftensmad kasse kan du lave nem sund aftensmad til hele familien eller blot nem aftensmad til 2. Det styrer du helt selv.

Nem aftensmad kasser.jpg

Nem aftensmad til 2

For mange er nem aftensmad en meget vigtig del af vores hverdag. Vi ønsker alle en nem lækker aftensmad, men det kræver ofte både tid og forstand. Med en nem aftensmad kasse bliver du både fri for at skulle handle ind, og du behøver heller ikke at tænke over opskriften. Det får du med en nem måltidskasse. Når man får fri fra arbejde, er det ikke lige madlavningen, som står øverst på ønskelisten, men hvem vil ikke gerne hygge sig med nem lækker aftensmad? Og hvem vil ikke også gerne have nem sund aftensmad? Det vil vi alle. Nem aftensmad kasser er for dig, som har en travl hverdag, men som også er kæmpe livsnyder, og som sætter pris på god, sund mad.

Nem og hurtig aftensmad

At lave aftensmad kan hurtigt gå hen og blive en sur pligt. Derfor er nem og hurtig aftensmad noget, som vi alle gerne vil have, da man endelig efter en lang dag kan hygge sig med familien og bare slappe af. Ved at vælge en nem måltidskasse, får du nem aftensmad leveret direkte til din hoveddør, og så skal du ikke bryde dit hoved med, hvad du nu skal finde på til aften. Og det er ikke kun nemt. Med nem aftensmad kasser får du ovenikøbet nem sund aftensmad. Bare fordi din mad skal være nem, skal man altså ikke gå ned på sundhed.

Nem og hurtig aftensmad.jpg

Måltidskasser i Danmark er stadigvæk relativt nyt, men det er dog ret simpelt at få nem aftensmad via nem aftensmad kasser. For et rimeligt beløb får du nemlig lækker mad leveret lige til døren, og med en sådan nem måltidskasse får du dertilhørende opskrifter og lækre råvarer. Det giver både mere frihed og overskud i hverdagen, og du kan selv vælge, om du er til nem aftensmad til 2, nem sund aftensmad eller blot billig nem aftensmad. Du kan være sikker på, at uanset hvilken måltidskasse du vælger, så får du nem og hurtig aftensmad lige til døren. Det behøver ikke at være svært at lave nem lækker aftensmad til dig og din familie. 

Nem måltidskasse 

Nem aftensmad

Det har aldrig været nemmere at få billig nem aftensmad. På FindMåltidskasse.dk finder du der største udvalg af diverse måltidskasser i hele det danske land. Her vil der helt sikkert være nem aftensmad fra en nem måltidskasse, som ville passer perfekt til dig og dine behov. Du kan finde et hav af forskellige bud på, hvordan du med nem aftensmad kasser kan lave nem og hurtig aftensmad, som passer til din smag. Måske går du meget op i din sundhed. I så fald ville en måltidskasse med nem sund aftensmad være lige sagen. Det kunne være en keto eller en sense måltidskasse måske?

Måske går du mere op i, at det blot skal være nem og hurtig aftensmad. I så fald er der næsten ingen grænser for, hvad du kan vælge, da alle måltidskasser indeholder nem aftensmad til hele familien. Hvis I blot er 2, findes der også nem aftensmad til 2. Det skal passe til dine behov selvfølgelig, og alle nem aftensmad kasser giver dig mere tid i hverdagen til alt det sjove, da indkøb er sparet væk, og du ikke skal opfinde den dybe tallerken hver aften efter arbejde. Lad en nem måltidskasse gøre arbejdet for dig i stedet. Så bliver det ikke nemmere at lave nem lækker aftensmad.

Billig nem aftensmad

Billig nem aftensmad med en nem måltidskasse er beregnet til alle slags mennesker med alle slags præferencer, når det kommer til smag. Billig nem aftensmad burde være en ret, og med nem aftensmad kasser kan du være sikker på, at de fleste leverandører har fokus på økologi og sundhed. Mange nem aftensmad kasser er frie for sprøjtegift og vægter din sundhed meget højt. For eksempel kan du få en nem måltidskasse med lækker, frisk fisk, og da man som bekendt bør spise fisk mindst 2 gange om ugen, lyder en måltidskasse med fisk ikke som nogen dårlig idé. Så får du både billig nem aftensmad og fisk 2 gange om ugen. Det er ikke altid lige nemt at finde på opskrifter, når det kommer til fisk. Faktisk viser undersøgelser, at vi danskere er ret dårlige til at variere vores aftensmad. Det er tit bare nemmere at lave det, man altid får. Med en nem måltidskasse får du både varieret mad og nem sund aftensmad. Din kulinariske rejse kan starte nu ved at tage et kig på de mange forskellige måltidskasser. Der vil med garanti være noget, som inspirerer netop dig. 

Nem sund aftensmad

Er du på kur, men vil ikke gå på kompromis med smag? Frygt ej. Med en nem måltidskasse kan du få nem aftensmad samtidigt med, at du faktisk taber dig. Så hvis du synes, du godt kunne trænge til at tabe dig et par kilo, har nem aftensmad kasser altså løsningen for dig. Måske vil din partner også tabe sig, og i kan dermed begge få gavn af nem aftensmad til 2, som kan hjælpe jer med at opnå dette mål. For eksempel kan man finde en måltidskasse, som bygger på sense-principperne. Eller hvad med LCHF-måltidskassen? Disse måltidskasser er til dig, som vil tabe dig uden at gå på kompromis med smagsoplevelsen. Sense går ud på at spise efter en model, hvor man bruger en håndfuld som målestok frem for for eksempel gram. Dette gør det nemmere og overskueligt at spise nem aftensmad, som man kan tabe sig af. En måltidskasse med LCHF går ud på at spise mindre kulhydrater og masser af protein, grøntsager og fedt. Her får du ligeledes nem sund aftensmad, som du kan tabe dig af, hvis du føler dig mæt og veltilpas ved at spise efter disse principper. Men det er kun fantasien, der sætter grænser, når det kommer til nem aftensmad kasser, så tjek dem gerne ud, inden du vælger. Du behøver ikke at tage den første og den bedste. Mærk efter og vælge nem aftensmad, som giver dig livsglæde og mere tid i hverdagen.

Nem sund aftensmad.jpg



Daniel Østergaard

Skrevet af

Daniel Østergaard

CEO Adlab

Daniel står for det kommercielle og bruger meget af sin tid på siden til, at sikre de mest optimale samarbejder, til gavn for annoncør og brugere. Daniel har tidligere prøvet måltidskasserne fra Hello Fresh, og ønsker at brede sin erfaring ud til endnu flere, så andre kan få glæde af de mange fordele måltidskasserne bringer.

Kampagnekoder, inspiration, tips og tricks leveret i din indbakke.
logo